06 / 09 / 2018

Firma Drutex została sponsorem transmisji telewizyjnych meczów Reprezentacji Polski w Lidze Narodów.

Ośmiosekundowy kontekstowy spot sponsorski będzie emitowany podczas najbliższych czterech spotkań Reprezentacji Polski z Reprezentacją Włoch oraz Portugalii. Animację utrzymaną w piłkarskim stylu, nawiązującą do samego wydarzenia i audycji oraz dotychczasowych działań wizerunkowych marki Drutex, będzie można zobaczyć już od 7 września na antenach telewizji TVP 1 i TVP Sport przed i po wszystkich meczach oraz w studiu piłki nożnej.

Marka Drutex od lat kojarzona jest z futbolem, zarówno na poziomie lokalnym, krajowym jak i międzynarodowym. Od dawna angażujemy się w wiele inicjatyw promujących piłkę nożną. Zrealizowaliśmy w tym zakresie wiele projektów, począwszy od wspierania drużyn piłkarskich, współpracy z piłkarzami światowego formatu, jak Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm czy Andrea Pirlo, po wszelkie inicjatywy promujące futbol w Polsce i za granicą. To dla nas okazja nie tylko do budowy wizerunku firmy jako wiarygodnego partnera, ale również budowania pozytywnych emocji i więzi z Klientami na całym świecie. Nasze dotychczasowe działania na tym polu świadczą o skuteczności strategii i zachęcają do podejmowania kolejnych wyzwań w tym zakresie. Wsparcie Reprezentacji Polski poprzez zaangażowanie się w sponsoring transmisji telewizyjnych, to tylko mały krok na drodze do dalszych dużych pomysłów marketingowych z zakresu marketingu sportowego. Wierzę, że nasza nowa drużyna, pod okiem nowego trenera, Jerzego Brzęczka, przysporzy dużo pozytywnej adrenaliny i stworzy szanse na świętowanie dalszych futbolowych sukcesów  – mówi Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.

Liga Narodów, to nowe rozgrywki międzypaństwowe, w których udział weźmie aż 55 reprezentacji należących do UEFA, podzielonych na 4 dywizje. Polska zagra w najmocniejszej z nich, dywizji A. Mamy nadzieję, że pod wodzą nowego selekcjonera uda jej się awansować do przyszłorocznego Final Four.

Zobacz także

Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
W piątkowy wieczór na gdańskim minitorze, przy ul. Zawodnikówodbyła się piąta edycja turnieju Golden Boy Trophy, poświęconego pamięci legendarnego Zenona Plecha. W zawodach wzięli udział młodzi żużlowcy z całego świata, dostarczając publiczności wielu emocji i widowiskowej rywalizacji.
Więcej
Drutex nagrodzony Medalem Europejskim
Drutex nagrodzony Medalem Europejskim
Drutex otrzymał Medal Europejski w prestiżowym konkursie organizowanym przez Business Centre Club. Firma z Bytowa została uhonorowana za IGLO EDGE – nową generację okien. Drutex jest wielokrotnym laureatem tej nagrody, co tylko potwierdza jego stały i dynamiczny rozwój oraz najwyższą jakość produkowanych wyrobów.
Więcej