Kariera

Znajdź z nami swoją idealną ścieżkę rozwoju

Dołącz do najlepszych i stań się częścią świata innowacji DRUTEX…

W naszej drużynie jest już blisko 4000 zawodników! Jesteśmy wiodącym producentem okien, drzwi i rolet w Europie, posiadającym Klientów na wszystkich kontynentach. Od blisko 40 lat konsekwentnie budujemy wizerunek marki w oparciu o najnowocześniejsze technologie i oczekiwania Klientów. Każdy z naszych Pracowników bierze w tym procesie bezpośredni udział. To dzięki ich pasji, kreatywności, wiedzy i zaangażowaniu przekraczamy kolejne, nieosiągalne dla innych granice…

Oferujemy stabilne, komfortowe i inspirujące miejsca pracy, wspierając jednocześnie Pracowników w podnoszeniu kwalifikacji i kompetencji, ale również w realizacji ich pozazawodowych pasji i marzeń.

Pracując w firmie DRUTEX tworzysz niesamowite rzeczy, budując przyszłość, swoją, firmy i świata… Dołącz do naszej drużyny!

Chcemy budować zespoły, w których kreatywni, pełni energii i pasji ludzie pracują wspólnie, aby zapewnić jak najwyższą jakość naszych usług.

Oferujemy

Aktualne oferty pracy

Lista naszych ofert

Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
  • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
  • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
  • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
  • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży stolarki okienno-drzwiowej,
  • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
  • narzędzia pracy niezbędne na stanowisku,
  • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
  • bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
  • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
  • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • bogaty pakiet socjalny.

Miejsce pracy: Możliwość pracy w systemie hybrydowym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami,
  • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży,
  • realizacja planów sprzedażowych,
  • obsługa programu dedykowanego do realizacji zleceń produkcyjnych.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka włoskiego lub francuskiego,
  • samodzielność i proaktywne nastawienie do pracy,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
  • umiejętność analiz i skutecznego wyciągania wniosków,
  • umiejętność raportowania,
  • dyspozycyjność,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • pakiet szkoleń.

Miejsce pracy: Bytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • dobra znajomość sektora aluminium i systemów fasadowych, okiennych i drzwiowych,
  • doświadczenie w zakresie projektowania i ofertowania różnorodnych konstrukcji aluminiowych, w szczególności fasad,
  • praktyczna znajomość technologii produkcji oraz montażu ślusarki aluminiowej,
  • doświadczenie w pomiarach oraz montażach systemów fasadowych,
  • umiejętność korzystania z katalogów systemowych i pracy z dokumentacją projektową, w tym czytania i tworzenia rysunków technicznych,
  • umiejętność pracy w programach AutoCAD, SolidWorks, LogiKal oraz w pozostałych programach dedykowanych do systemów aluminiowych,
  • wysoka motywacja do pracy i rozwoju,
  • wysokie kompetencje analityczne oraz dobra organizacja pracy,
  • obsługa programów MS Office,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • przyjazną atmosferę i środowisko pracy,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • pakiet szkoleń.

Mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego,
  • doświadczenie w projektowaniu konstrukcji ognioodpornych oraz programowanie maszyn CNC.

Miejsce pracy: Bytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • Wykształcenie min. zawodowe
  • Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej
  • Zmysł techniczny, zdolności manualne
  • dyspozycyjność
  • Odpowiedzialność, uczciwość i punktualność

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę - wynagrodzenie motywacyjne, powiązane z efektami pracy
  • Możliwość rozwoju i samorealizacji
  • Pakiet szkoleń

Zakres obowiązków:

  • Realizowanie zleceń produkcyjnych z zachowaniem standardów jakościowych i ilościowych
  • Obsługa pracy maszyn i urządzeń
  • Współpraca z pozostałymi osobami na swojej zmianie
  • Dbanie o czystość w miejscu pracy i przestrzeganie zasad BHP

Miejsce pracy: Niemcy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
  • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
  • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
  • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
  • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
  • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieo ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
  • narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
  • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
  • bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
  • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
  • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • bogaty pakiet socjalny.

Miejsce pracy: Bytów, pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • utrzymywanie i rozwój systemu ERP wdrożonego w firmie (IFS wersja 9)
  • monitorowanie logów i alarmów
  • tworzenie różnego rodzaju raportów opratych o SQL, Crystal Reports
  • tworzenie dokumentacji i instrukcji
  • integracja systemu ERP z innymi systemami działającymi w firmie

Wymagania:

  • umiejętność tworzenia dokumentacji;
  • dobra organizacja pracy, samodzielność na stanowisku
  • znajomość PL/SQL

Mile widziane:

  • znajomość zagadnień wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz oprogramowania;
  • podstawowa znajomość zagadnień związanych monitorowaniem sieci komputerowej oraz znajomość Windows Serwer
  • znajomość ABS Reports celem tworzenia raportów
  • znajmość podstawowych zagadnień z takich dziedzin jak HR, finanse, produkcja, magazyny, które obsługiwane są przez system ERP

Oferujemy:

  • możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę
  • bardzo dobry work-life balance
  • wymiar czasu pracy: 40 godz. / tydzień
  • ambitne wyzwania realizowane w metodykach zwinnych
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • współpracę z doświadczonym zespołem
  • pracę pełną wyzwań z możliwością realizacji własnych pomysłów i inicjowania zmian
  • bogaty pakiet socjalny
  • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Miejsce pracy: Francja
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
  • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
  • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
  • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
  • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
  • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieo ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
  • narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
  • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
  • bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
  • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
  • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • bogaty pakiet socjalny.

Miejsce pracy: Włochy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
  • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
  • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
  • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
  • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
  • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi
  • procedurami.

Wymagania:

  • biegła znajomość języka włoskiego w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązańproduktowych,
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
  • narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
  • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
  • bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
  • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
  • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • bogaty pakiet socjalny.

Miejsce pracy: Bytów, pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • monitorowanie bezpieczeństwa na terenie firmy,
  • kontrola pojazdów wjeżdżających na teren firmy,
  • prowadzenie dokumentacji służbowej,
  • szybkie zgłaszanie wykrytego zagrożenia,
  • inne prace zlecone.

Wymagania:     

  • monitorowanie bezpieczeństwa na terenie firmy,
  • kontrola pojazdów wjeżdżających na teren firmy,
  • prowadzenie dokumentacji służbowej,
  • szybkie zgłaszanie wykrytego zagrożenia,
  • inne prace zlecone.

Oferujemy:

  • możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy
  • w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • rozwój aplikacji mobilnych wsparcia procesów biznesowych
  • wprowadzania nowych technologii, praktyk i standardów tworzenia aplikacji mobilnych
  • utrzymanie bieżących wersji aplikacji, bug fixing oraz wsparcie klienta
  • częściowa analiza wymagań użytkowników

Mile widziane:

  • min. 2 lata doświadczenia w tworzeniu aplikacji mobilnych Android
  • znajomość wzorców architektonicznych i dobrych praktyk tworzenia aplikacji mobilnych (MVVM)
  • doświadczenie w wykorzystaniu popularnych bibliotek: Dagger, Jetpack, Livedata, Guava, RxJava2, Protocol Buffers
  • znajomość z zakresu kryptografii, MDM, RabbitMQ
  • umiejętność testowania aplikacji mobilnych na różnych poziomach
  • doświadczenie w wykorzystaniu REST API do integracji z systemami zewnętrznymi
  • doświadczenie w działaniach utrzymaniowych, analizie błędów, debuggingu
  • znajomość GIT
  • umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi oraz chęć ciągłego rozwoju i aktualizowania swojej wiedzy
  • doświadczenie w pracy w zespołach zwinnych (np. Scrum)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji.

Oferujemy:

  • możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę
  • bardzo dobry work-life balance
  • wymiar czasu pracy: 40 godz. / tydzień
  • ambitne wyzwania realizowane w metodykach zwinnych
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • współpracę z doświadczonym zespołem
  • pracę pełną wyzwań z możliwością realizacji własnych pomysłów i inicjowania zmian

Miejsce pracy: Bytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków :

  • projektowanie maszyn i urządzeń do produkcji stolarki okienno­ drzwiowej,

  • współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów produkcyjnych,
  • kreowanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyki przemysłowej,
  • wprowadzanie innowacji i ulepszeń w maszynach i urządzeniach produkcyjnych.

Wymagania :

  • umiejętność posługiwania się programami CAD,

  • znajomość rysunku technicznego,

  • umiejętność obsługi podstawowych maszyn konwencjonalnych,
  • wykształcenie techniczne - mile widziane kierunkowe z zakresu budowy i mechaniki maszyn, robotyki, elektroniki itd.,
  • zaangażowanie w udoskonalanie bieżących procesów produkcyjnych,
  • umiejetność przestrzennego myślenia,
  • mile widziana znajomość automatyki przemysłowej i języka angielskiego.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • pakiet szkoleń.

Miejsce pracy: Bytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • samodzielne opracowywanie ofert z wycenami konstrukcji aluminiowych,
  • weryfikacja dokumentacji technicznej przekazywanej przez Klientów,
  • dokonywanie niezbędnych uzgodnień w celu optymalizacji dostarczanych rozwiązań,
  • opracowywanie i modyfikacja instrukcji technologicznych,
  • nadzór nad dokumentacją związaną z prowadzonymi produktami,
  • wykonywanie zadań związanych ze zgłoszeniami serwisowymi,
  • rozwój nowych technologii w zakresie aluminium.


Wymagania:

  • preferowane wykształcenie techniczne,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
  • znajomość programów CAD typu: Inventor, AutoCAD,
  • znajomość technologii produkcji ślusarki aluminiowej,
  • mile widziana znajomość języka niemieckiego,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobra organizacja pracy,
  • dokładność, skrupulatność,
  • mile widziana znajomość systemów aluminiowych firm: Aluprof, Aliplast.

Oferujemy:

  • możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • współpracę z doświadczonym zespołem,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia

Miejsce pracy: Bytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
  • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
  • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
  • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
  • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
  • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
  • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
  • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Oferujemy:

  • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
  • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
  • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
  • narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
  • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
  • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
  • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • bogaty pakiet socjalny.

Wymagania:

  • doświadczenie w branży stolarki okienno-drzwiowej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • dyspozycyjność.

Miejsce pracy: Bytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • sporządzanie wewnętrznych raportów i analiz na potrzeby Zarządu i Dyrektora Finansowego
  • analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
  • tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych
  • weryfikacja prowadzonych przedsięwzięć pod kątem ich efektywności biznesowej (analiza wskaźników rentowności, business plan, feasibility study)
  • kontrola dokumentacji finansowej
  • bezpośrednia współpraca z działem finansowo-księgowym i innymi działami w Spółce

Wymagania obowiązkowe:

  • wykształcenie kierunkowe : ekonomia/matematyka/finanse lub pokrewne
  • znajomość j. angielskiego
  • zaawansowana znajomość programu MS Excel
  • bardzo dobra znajomość Ustawy o Rachunkowości,
  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze  kontrolingu finansowego/analiz danych finansowych
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
  • umiejętność prezentacji danych

Mile widziane:

  • znajomość systemów klasy ERP, szczególnie IFS
  • znajomość języków SQL, R
  • znajomość narzędzi klasy BI
  • certyfikaty ACCA lub CIMA
  • samodzielność

Zapewniamy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • w pełni wyposażone stanowisko
  • przyjazną atmosferę i środowisko pracy
  • bogaty pakiet socjalny
  • możliwość rozwoju i samorealizacji
  • pakiet szkoleń

Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • projektowanie i implementacja aplikacji webowych
  • rozwijanie i utrzymanie aplikacji m.in. wspierających procesy produkcyjne, obsługę klientów, zarządzanie przedsiębiorstwem
  • odpowiedzialność za wydajność i poprawność napisanego kodu oraz jego optymalizację

Wymagana dobra znajomość:

  • języka programowania Python (frameworka Django)

Wymagana co najmniej podstawowa znajomość:

  • relacyjnych baz danych
  • tworzenia i korzystania z interfejsów REST API
  • Javascript, HTML5/CSS3
  • systemu Linux/Unix i Windows
  • systemu kontroli wersji Git
  • języka angielskiego

Wymagane:

  • min. roczne doświadczenie na podobnym na stanowisku developerskim
  • zdolności analityczne
  • wyższe wykształcenie techniczne
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • otwartości na wiedzę i chęci do poznawania nowych technologii
  • komunikatywność, praca w zespole, dobra organizacja pracy

Oferujemy:

  • możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę
  • bardzo dobry work-life balance
  • wymiar czasu pracy: 40 godz. / tydzień
  • ambitne wyzwania realizowane w metodykach zwinnych
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • współpracę z doświadczonym zespołem
  • stanowisko pracy wg Twoich preferencji
  • pracę pełną wyzwań z możliwością realizacji własnych pomysłów i inicjowania zmian

Miejsce pracy: Bytów, pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • realizowanie zleceń produkcyjnych z zachowaniem standardów jakościowych i ilościowych,
    obsługa maszyn i urządzeń,
    współpraca z pozostałymi osobami na swojej zmianie,
    dbanie o czystość w miejscu pracy i przestrzeganie zasad BHP.


Wymagania:

  • kierunkowe wykształcenie zawodowe lub średnie,
    umiejętność czytania i posługiwania się rysunkiem technicznym,
    dyspozycyjność (praca zmianowa),
    posiadanie zmysłu technicznego i zdolności manualnych,
    odpowiedzialność, uczciwość i punktualność..


Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pakiet szkoleń,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju i samorealizacji.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • programowanie urządzeń automatyki przemysłowej oraz robotów,
  • utrzymanie w stanie gotowości oraz bieżąca obsługa i naprawa maszyn, systemów i urządzeń technicznych do produkcji stolarki okienno-drzwiowej,
  • nadzór nad systemami sterowania maszyn i urządzeń,
  • udział w konserwacji, przeglądach i remontach podległych urządzeń w zakresie automatyki, elektroniki, oraz sterowania komputerowego,
  • projektowanie układów automatyki przemysłowej.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub średnie techniczne o kierunku automatyk (elektronik), elektryk, mechanik,
  • wiedza z zakresu obsługi systemów komputerowych, napędów elektrycznych oraz automatyki,
  • umiejętność posługiwania się w językach sterowników maszyn tj. Siemens, Beckhoff, Mitsubishi – przynajmniej jednym z nich,
  • znajomość programów 3D Autodesk Inventor, Solid Works lub podobne,
  • kreatywność oraz własne inicjatywy twórcze,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość instalacji elektrycznych, elektrotechnicznych,
  • mile widziane posiadanie uprawnień SEP,
  • znajomość obsługi komputera, środowiska MS Office,
  • doświadczenie na stanowisku automatyka, elektronika, mechanika będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu w strukturach firmy,
  • szkolenia umożliwiające zdobycie nowych uprawnień finansowane przez pracodawcę,
  • bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie do żłobków/ przedszkoli, karta multisport, nauka języków obcych, Pracowniczy Program Emerytalny itp.).