Dołącz do najlepszych i stań się częścią świata innowacji DRUTEX…
W naszej drużynie jest już blisko 4000 zawodników! Jesteśmy wiodącym producentem okien, drzwi i rolet w Europie, posiadającym Klientów na wszystkich kontynentach. Od blisko 40 lat konsekwentnie budujemy wizerunek marki w oparciu o najnowocześniejsze technologie i oczekiwania Klientów. Każdy z naszych Pracowników bierze w tym procesie bezpośredni udział. To dzięki ich pasji, kreatywności, wiedzy i zaangażowaniu przekraczamy kolejne, nieosiągalne dla innych granice…
Oferujemy stabilne, komfortowe i inspirujące miejsca pracy, wspierając jednocześnie Pracowników w podnoszeniu kwalifikacji i kompetencji, ale również w realizacji ich pozazawodowych pasji i marzeń.
Pracując w firmie DRUTEX tworzysz niesamowite rzeczy, budując przyszłość, swoją, firmy i świata… Dołącz do naszej drużyny!
Chcemy budować zespoły, w których kreatywni, pełni energii i pasji ludzie pracują wspólnie, aby zapewnić jak najwyższą jakość naszych usług.
Oferujemy




W jego skład wchodzą karnety na basen, siłownię, fitness czy jogę, a także dopłaty do pobytu i wyżywienia dzieci w żłobkach i przedszkolach. Współorganizujemy półkolonie letnie i zimowe dla dzieci, a ponadto dofinansowujemy inne formy ich wypoczynku. W firmie funkcjonuje w 100% finansowany przez DRUTEX, Pracowniczy Program Emerytalny. Pracownicy otrzymują również paczki i bony świąteczne. Poza tym jest możliwość skorzystania z preferencyjnych pożyczek na realizację własnych celów mieszkaniowych oraz uzyskania wsparcia w leczeniu, rehabilitacji, czy w przypadku innych zdarzeń losowych.
Aktualne oferty pracy
Zakres obowiązków:
- budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
- obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
- realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
- promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
- przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
- współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
- prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Wymagania:
- biegła znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kat. B,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży stolarki okienno-drzwiowej,
- samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
- dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
- uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
- narzędzia pracy niezbędne na stanowisku,
- ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
- bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
- kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- bogaty pakiet socjalny.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami,
- obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży,
- realizacja planów sprzedażowych,
- obsługa programu dedykowanego do realizacji zleceń produkcyjnych.
Wymagania:
- biegła znajomość języka włoskiego lub francuskiego,
- samodzielność i proaktywne nastawienie do pracy,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
- umiejętność analiz i skutecznego wyciągania wniosków,
- umiejętność raportowania,
- dyspozycyjność,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju i samorealizacji,
- pakiet szkoleń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- dobra znajomość sektora aluminium i systemów fasadowych, okiennych i drzwiowych,
- doświadczenie w zakresie projektowania i ofertowania różnorodnych konstrukcji aluminiowych, w szczególności fasad,
- praktyczna znajomość technologii produkcji oraz montażu ślusarki aluminiowej,
- doświadczenie w pomiarach oraz montażach systemów fasadowych,
- umiejętność korzystania z katalogów systemowych i pracy z dokumentacją projektową, w tym czytania i tworzenia rysunków technicznych,
- umiejętność pracy w programach AutoCAD, SolidWorks, LogiKal oraz w pozostałych programach dedykowanych do systemów aluminiowych,
- wysoka motywacja do pracy i rozwoju,
- wysokie kompetencje analityczne oraz dobra organizacja pracy,
- obsługa programów MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- przyjazną atmosferę i środowisko pracy,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju i samorealizacji,
- pakiet szkoleń.
Mile widziane:
- znajomość języka angielskiego, niemieckiego,
- doświadczenie w projektowaniu konstrukcji ognioodpornych oraz programowanie maszyn CNC.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenie min. zawodowe
- Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej
- Zmysł techniczny, zdolności manualne
- dyspozycyjność
- Odpowiedzialność, uczciwość i punktualność
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowę o pracę - wynagrodzenie motywacyjne, powiązane z efektami pracy
- Możliwość rozwoju i samorealizacji
- Pakiet szkoleń
Zakres obowiązków:
- Realizowanie zleceń produkcyjnych z zachowaniem standardów jakościowych i ilościowych
- Obsługa pracy maszyn i urządzeń
- Współpraca z pozostałymi osobami na swojej zmianie
- Dbanie o czystość w miejscu pracy i przestrzeganie zasad BHP
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
- obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
- realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
- promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
- przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
- współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
- prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kat. B,
- samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieo ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
- dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
- uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
- narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
- ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
- bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
- kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- bogaty pakiet socjalny.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- utrzymywanie i rozwój systemu ERP wdrożonego w firmie (IFS wersja 9)
- monitorowanie logów i alarmów
- tworzenie różnego rodzaju raportów opratych o SQL, Crystal Reports
- tworzenie dokumentacji i instrukcji
- integracja systemu ERP z innymi systemami działającymi w firmie
Wymagania:
- umiejętność tworzenia dokumentacji;
- dobra organizacja pracy, samodzielność na stanowisku
- znajomość PL/SQL
Mile widziane:
- znajomość zagadnień wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz oprogramowania;
- podstawowa znajomość zagadnień związanych monitorowaniem sieci komputerowej oraz znajomość Windows Serwer
- znajomość ABS Reports celem tworzenia raportów
- znajmość podstawowych zagadnień z takich dziedzin jak HR, finanse, produkcja, magazyny, które obsługiwane są przez system ERP
Oferujemy:
- możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę
- bardzo dobry work-life balance
- wymiar czasu pracy: 40 godz. / tydzień
- ambitne wyzwania realizowane w metodykach zwinnych
- konkurencyjne wynagrodzenie
- współpracę z doświadczonym zespołem
- pracę pełną wyzwań z możliwością realizacji własnych pomysłów i inicjowania zmian
- bogaty pakiet socjalny
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
- obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
- realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
- promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
- przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
- współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
- prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Wymagania:
- biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kat. B,
- samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieo ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
- dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
- uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
- narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
- ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
- bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
- kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- bogaty pakiet socjalny.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
- obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
- realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
- promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
- przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
- współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
- prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi
- procedurami.
Wymagania:
- biegła znajomość języka włoskiego w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kat. B,
- samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
- dostęp do najnowszych technologii i rozwiązańproduktowych,
- uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
- narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
- ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
- bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
- kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- bogaty pakiet socjalny.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- monitorowanie bezpieczeństwa na terenie firmy,
- kontrola pojazdów wjeżdżających na teren firmy,
- prowadzenie dokumentacji służbowej,
- szybkie zgłaszanie wykrytego zagrożenia,
- inne prace zlecone.
Wymagania:
- monitorowanie bezpieczeństwa na terenie firmy,
- kontrola pojazdów wjeżdżających na teren firmy,
- prowadzenie dokumentacji służbowej,
- szybkie zgłaszanie wykrytego zagrożenia,
- inne prace zlecone.
Oferujemy:
- możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy
- w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- współpracę z doświadczonym zespołem,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Zakres obowiązków:
- rozwój aplikacji mobilnych wsparcia procesów biznesowych
- wprowadzania nowych technologii, praktyk i standardów tworzenia aplikacji mobilnych
- utrzymanie bieżących wersji aplikacji, bug fixing oraz wsparcie klienta
- częściowa analiza wymagań użytkowników
Mile widziane:
- min. 2 lata doświadczenia w tworzeniu aplikacji mobilnych Android
- znajomość wzorców architektonicznych i dobrych praktyk tworzenia aplikacji mobilnych (MVVM)
- doświadczenie w wykorzystaniu popularnych bibliotek: Dagger, Jetpack, Livedata, Guava, RxJava2, Protocol Buffers
- znajomość z zakresu kryptografii, MDM, RabbitMQ
- umiejętność testowania aplikacji mobilnych na różnych poziomach
- doświadczenie w wykorzystaniu REST API do integracji z systemami zewnętrznymi
- doświadczenie w działaniach utrzymaniowych, analizie błędów, debuggingu
- znajomość GIT
- umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi oraz chęć ciągłego rozwoju i aktualizowania swojej wiedzy
- doświadczenie w pracy w zespołach zwinnych (np. Scrum)
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji.
Oferujemy:
- możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę
- bardzo dobry work-life balance
- wymiar czasu pracy: 40 godz. / tydzień
- ambitne wyzwania realizowane w metodykach zwinnych
- konkurencyjne wynagrodzenie
- współpracę z doświadczonym zespołem
- pracę pełną wyzwań z możliwością realizacji własnych pomysłów i inicjowania zmian
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków :
projektowanie maszyn i urządzeń do produkcji stolarki okienno drzwiowej,
- współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów produkcyjnych,
- kreowanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyki przemysłowej,
- wprowadzanie innowacji i ulepszeń w maszynach i urządzeniach produkcyjnych.
Wymagania :
umiejętność posługiwania się programami CAD,
znajomość rysunku technicznego,
- umiejętność obsługi podstawowych maszyn konwencjonalnych,
- wykształcenie techniczne - mile widziane kierunkowe z zakresu budowy i mechaniki maszyn, robotyki, elektroniki itd.,
- zaangażowanie w udoskonalanie bieżących procesów produkcyjnych,
- umiejetność przestrzennego myślenia,
- mile widziana znajomość automatyki przemysłowej i języka angielskiego.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju i samorealizacji,
- pakiet szkoleń.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- samodzielne opracowywanie ofert z wycenami konstrukcji aluminiowych,
- weryfikacja dokumentacji technicznej przekazywanej przez Klientów,
- dokonywanie niezbędnych uzgodnień w celu optymalizacji dostarczanych rozwiązań,
- opracowywanie i modyfikacja instrukcji technologicznych,
- nadzór nad dokumentacją związaną z prowadzonymi produktami,
- wykonywanie zadań związanych ze zgłoszeniami serwisowymi,
- rozwój nowych technologii w zakresie aluminium.
Wymagania:
- preferowane wykształcenie techniczne,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość programów CAD typu: Inventor, AutoCAD,
- znajomość technologii produkcji ślusarki aluminiowej,
- mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra organizacja pracy,
- dokładność, skrupulatność,
- mile widziana znajomość systemów aluminiowych firm: Aluprof, Aliplast.
Oferujemy:
- możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- współpracę z doświadczonym zespołem,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
- obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
- szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
- realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
- promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
- przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
- współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
- prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Oferujemy:
- stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
- dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
- uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
- narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
- ambitne i samodzielne stanowisko pracy,bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
- kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
- możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- bogaty pakiet socjalny.
Wymagania:
- doświadczenie w branży stolarki okienno-drzwiowej,
- prawo jazdy kat. B,
- samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
- bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
- znajomość pakietu MS Office,
- dyspozycyjność.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- sporządzanie wewnętrznych raportów i analiz na potrzeby Zarządu i Dyrektora Finansowego
- analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
- tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych
- weryfikacja prowadzonych przedsięwzięć pod kątem ich efektywności biznesowej (analiza wskaźników rentowności, business plan, feasibility study)
- kontrola dokumentacji finansowej
- bezpośrednia współpraca z działem finansowo-księgowym i innymi działami w Spółce
Wymagania obowiązkowe:
- wykształcenie kierunkowe : ekonomia/matematyka/finanse lub pokrewne
- znajomość j. angielskiego
- zaawansowana znajomość programu MS Excel
- bardzo dobra znajomość Ustawy o Rachunkowości,
- min. 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze kontrolingu finansowego/analiz danych finansowych
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
- umiejętność prezentacji danych
Mile widziane:
- znajomość systemów klasy ERP, szczególnie IFS
- znajomość języków SQL, R
- znajomość narzędzi klasy BI
- certyfikaty ACCA lub CIMA
- samodzielność
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- w pełni wyposażone stanowisko
- przyjazną atmosferę i środowisko pracy
- bogaty pakiet socjalny
- możliwość rozwoju i samorealizacji
- pakiet szkoleń
Zakres obowiązków:
- projektowanie i implementacja aplikacji webowych
- rozwijanie i utrzymanie aplikacji m.in. wspierających procesy produkcyjne, obsługę klientów, zarządzanie przedsiębiorstwem
- odpowiedzialność za wydajność i poprawność napisanego kodu oraz jego optymalizację
Wymagana dobra znajomość:
- języka programowania Python (frameworka Django)
Wymagana co najmniej podstawowa znajomość:
- relacyjnych baz danych
- tworzenia i korzystania z interfejsów REST API
- Javascript, HTML5/CSS3
- systemu Linux/Unix i Windows
- systemu kontroli wersji Git
- języka angielskiego
Wymagane:
- min. roczne doświadczenie na podobnym na stanowisku developerskim
- zdolności analityczne
- wyższe wykształcenie techniczne
- zaangażowanie w wykonywaną pracę
- otwartości na wiedzę i chęci do poznawania nowych technologii
- komunikatywność, praca w zespole, dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę
- bardzo dobry work-life balance
- wymiar czasu pracy: 40 godz. / tydzień
- ambitne wyzwania realizowane w metodykach zwinnych
- konkurencyjne wynagrodzenie
- współpracę z doświadczonym zespołem
- stanowisko pracy wg Twoich preferencji
- pracę pełną wyzwań z możliwością realizacji własnych pomysłów i inicjowania zmian
Rodzaj umowy: Umowa o pracę
Zakres obowiązków:
- realizowanie zleceń produkcyjnych z zachowaniem standardów jakościowych i ilościowych,
obsługa maszyn i urządzeń,
współpraca z pozostałymi osobami na swojej zmianie,
dbanie o czystość w miejscu pracy i przestrzeganie zasad BHP.
Wymagania:
- kierunkowe wykształcenie zawodowe lub średnie,
umiejętność czytania i posługiwania się rysunkiem technicznym,
dyspozycyjność (praca zmianowa),
posiadanie zmysłu technicznego i zdolności manualnych,
odpowiedzialność, uczciwość i punktualność..
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pakiet szkoleń,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- bogaty pakiet socjalny,
- możliwość rozwoju i samorealizacji.
Zakres obowiązków:
- programowanie urządzeń automatyki przemysłowej oraz robotów,
- utrzymanie w stanie gotowości oraz bieżąca obsługa i naprawa maszyn, systemów i urządzeń technicznych do produkcji stolarki okienno-drzwiowej,
- nadzór nad systemami sterowania maszyn i urządzeń,
- udział w konserwacji, przeglądach i remontach podległych urządzeń w zakresie automatyki, elektroniki, oraz sterowania komputerowego,
- projektowanie układów automatyki przemysłowej.
Wymagania
- wykształcenie wyższe kierunkowe lub średnie techniczne o kierunku automatyk (elektronik), elektryk, mechanik,
- wiedza z zakresu obsługi systemów komputerowych, napędów elektrycznych oraz automatyki,
- umiejętność posługiwania się w językach sterowników maszyn tj. Siemens, Beckhoff, Mitsubishi – przynajmniej jednym z nich,
- znajomość programów 3D Autodesk Inventor, Solid Works lub podobne,
- kreatywność oraz własne inicjatywy twórcze,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość instalacji elektrycznych, elektrotechnicznych,
- mile widziane posiadanie uprawnień SEP,
- znajomość obsługi komputera, środowiska MS Office,
- doświadczenie na stanowisku automatyka, elektronika, mechanika będzie dodatkowym atutem,
- mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i awansu w strukturach firmy,
- szkolenia umożliwiające zdobycie nowych uprawnień finansowane przez pracodawcę,
- bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie do żłobków/ przedszkoli, karta multisport, nauka języków obcych, Pracowniczy Program Emerytalny itp.).