Kariera

Znajdź z nami swoją idealną ścieżkę rozwoju

Dołącz do najlepszych i stań się częścią świata innowacji DRUTEX…

W naszej drużynie jest już blisko 4000 zawodników! Jesteśmy wiodącym producentem okien, drzwi i rolet w Europie, posiadającym Klientów na wszystkich kontynentach. Od blisko 40 lat konsekwentnie budujemy wizerunek marki w oparciu o najnowocześniejsze technologie i oczekiwania Klientów. Każdy z naszych Pracowników bierze w tym procesie bezpośredni udział. To dzięki ich pasji, kreatywności, wiedzy i zaangażowaniu przekraczamy kolejne, nieosiągalne dla innych granice…

Oferujemy stabilne, komfortowe i inspirujące miejsca pracy, wspierając jednocześnie Pracowników w podnoszeniu kwalifikacji i kompetencji, ale również w realizacji ich pozazawodowych pasji i marzeń.

Pracując w firmie DRUTEX tworzysz niesamowite rzeczy, budując przyszłość, swoją, firmy i świata… Dołącz do naszej drużyny!

Chcemy budować zespoły, w których kreatywni, pełni energii i pasji ludzie pracują wspólnie, aby zapewnić jak najwyższą jakość naszych usług.

Oferujemy

Aktualne oferty pracy

Lista naszych ofert

Miejsce pracy: Bytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • obsługa maszyn i urządzeń do produkcji profili PVC,
  • realizowanie zleceń produkcyjnych z zachowaniem standardów jakościowych i ilościowych,
  • współpraca z pozostałymi osobami na swojej zmianie,
  • dbanie o czystość w miejscu pracy i przestrzeganie zasad BHP.

Wymagania:

  • wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne,
  • zmysł techniczny, zdolności manualne,
  • dyspozycyjność,
  • rzetelność, odpowiedzialność, uczciwość i punktualność,
  • mile widziane doświadczenie w pracy przy obsłudze maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz uprawnienia SEP.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • pakiet szkoleń.

Praca w systemie ciągłym (4-brygadowym)

Miejsce pracy: Bytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • tworzenie i realizacja strategii sponsoringowej firmy na rynkach krajowym i międzynarodowym,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami sponsoringowymi (kluby sportowe, organizacje kulturalne i biznesowe),
  • zarządzanie umowami sponsoringowymi oraz współpraca z działem prawnym,
  • koordynowanie działań promocyjnych związanych ze sponsoringiem – kampanie marketingowe, eventy, działania PR,
  • monitorowanie efektów działań sponsoringowych oraz ich raportowanie,
  • współpraca z mediami oraz organizacjami sportowymi i kulturalnymi,
  • tworzenie strategii komunikacji w kanałach online i offline w ramach działań sponsoringowych.

Oferujemy:

  • możliwość współpracy z prestiżowymi partnerami w obszarze sportu, kultury i biznesu,
  • realny wpływ na strategię sponsoringową jednej z największych firm produkcyjnych w Europie,
  • samodzielność w działaniu i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i wyników pracy,
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • pakiet benefitów: szkolenia, karta sportowa, dopłaty do żłobków i przedszkoli, półkolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i in.

Wymagania:

  • minimum 3 lat doświadczenia w obszarze sponsoringu, PR, marketingu lub event marketingu,
  • doświadczenie we współpracy z klubami sportowymi, organizacjami kulturalnymi i partnerami biznesowymi,
  • znajomość trendów w zakresie sponsoringu i marketingu sportowego,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i budowania długofalowych relacji biznesowych,
  • kreatywność i inicjatywa w tworzeniu nowych projektów sponsoringowych,
  • bardzo dobre zdolności organizacyjne i analityczne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (praca na rynkach zagranicznych),
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu budżetem i prowadzeniu kampanii medialnych.

Miejsce pracy: Bytów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę

Zakres obowiązków:

  • planowanie i realizacja strategii obecności marki w mediach społecznościowych,
  • tworzenie, edycja i publikacja treści (tekstów, grafik, wideo) zgodnych z przyjętą strategią komunikacji,
  • monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań oraz przygotowywanie raportów,
  • aktywne śledzenie trendów w social media i ich implementacja w działaniach firmy,
  • budowanie i utrzymywanie relacji z obserwującymi oraz moderacja dyskusji na profilach społecznościowych,
  • współpraca z innymi działami firmy w celu koordynacji działań marketingowych,
  • kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji opartych na danych,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (praca na rynkach zagranicznych).

Wymagania:

  • minimum 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing, public relations, komunikacja lub pokrewne,
  • praktyczna znajomość platform social media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok) oraz narzędzi do ich analizy i monitoringu, takich jak Brand24 czy Sotrender,
  • umiejętność tworzenia angażujących treści i dostosowywania komunikacji do różnych grup docelowych,
  • zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji danych i wyciągania wniosków,
  • znajomość podstawowych programów graficznych (np. Canva, Adobe Photoshop) będzie dodatkowym atutem,
  • kreatywność, inicjatywa oraz umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju i uczestnictwa w prestiżowych projektach marketingowych,
  • samodzielność w kreowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej,
  • pracę w dynamicznym środowisku z ambitnym zespołem specjalistów,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
  • pakiet benefitów: szkolenia, karta sportowa, dopłaty do żłobków i przedszkoli, półkolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i in.

    Miejsce pracy: Bytów
    Rodzaj umowy: Umowa o pracę

    Zakres obowiązków:

    • uczestniczenie w tworzeniu i realizacji kompleksowej strategii marketingowej firmy na rynkach krajowym i zagranicznym,
    • współpraca z zespołem marketingowym oraz koordynowanie jego działań,
    • planowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych (offline & online),
    • rozwój działań z zakresu digital marketingu, social media oraz e-commerce,
    • analiza rynku i konkurencji w celu optymalizacji działań marketingowych,
    • współpraca z agencjami reklamowymi, PR oraz dostawcami usług marketingowych,
    • monitorowanie efektywności działań marketingowych,
    • współpraca z innymi działami firmy (sprzedaż, produkt, IT) w celu spójnej komunikacji marki.

    Wymagania:

    • minimum 3 lata doświadczenia w obszarze marketingu,
    • wykształcenie wyższe w zakresie marketingu, zarządzania, ekonomii lub pokrewnych dziedzin,
    • znajomość nowoczesnych narzędzi marketingowych (Google Ads, Meta Ads, SEO, CRM, marketing automation),
    • doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych, w tym digital marketingu i social media,
    • umiejętność zarządzania zespołem i projektami marketingowymi,
    • znajomość trendów i nowoczesnych strategii marketingowych,
    • kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia i podejmowania decyzji opartych na danych,
    • mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (praca na rynkach zagranicznych).

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • możliwość rozwoju i uczestnictwa w prestiżowych projektach marketingowych,
    • samodzielność w kreowaniu i wdrażaniu strategii marketingowej,
    • pracę w dynamicznym środowisku z ambitnym zespołem specjalistów,
    • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
    • pakiet benefitów: szkolenia, karta sportowa, dopłaty do żłobków i przedszkoli, półkolonie dla dzieci, dofinansowanie wypoczynku i in.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • samodzielne opracowywanie ofert z wycenami konstrukcji aluminiowych,
      • weryfikacja dokumentacji technicznej przekazywanej przez Klientów,
      • doradztwo techniczne,
      • kontakt z klientem, działem sprzedaży, dostawcami,
      • opracowywanie zleceń produkcyjnych.

      Oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • możliwość rozwoju i samorealizacji,
      • pakiet szkoleń.

      Wymagania:

      • dobra znajomość obsługi komputera,
      • dokładność, skrupulatność,
      • znajomość programów: Logikal, MB-Cad itp.,
      • umiejętność czytania rys. technicznego,
      • dobra organizacja pracy,
      • umiejętność pracy w zespole.

      Mile widziane:

      • znajomość technologii produkcji ślusarki aluminiowej,
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • znajomość systemów aluminiowych firm: Aluprof, Aliplast,
      • znajomość języka angielskiego,
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • wykształcenie techniczne,
      • znajomość programów CAD typu: AutoCAD, Inventor, G-Star itp.,
      • znajomość systemów aluminiowych: Aluprof, Aliplast, Cortizo,
      • Procural, Reynaers.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • samodzielne opracowywanie ofert z wycenami konstrukcji aluminiowych,
      • weryfikacja dokumentacji technicznej przekazywanej przez Klientów,
      • opracowywanie i modyfikacja instrukcji technologicznych,
      • nadzór nad dokumentacją związaną z prowadzonymi produktami,
      • wykonywanie zadań związanych ze zgłoszeniami serwisowymi,
      • rozwój nowych technologii w zakresie stolarki aluminiowej.

      Oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • możliwość rozwoju i samorealizacji,
      • pakiet szkoleń

      Wymagania:

      • preferowane wykształcenie techniczne,
      • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
      • mile widziana znajomość programów: Logikal, MB-Cad,
      • znajomość programów CAD typu: AutoCAD, Inventor,
      • mile widziana znajomość technologii produkcji ślusarki aluminiowej,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • dobra organizacja pracy,
      • dokładność, skrupulatność,
      • mile widziana znajomość systemów aluminiowych firm: Aluprof, Aliplast.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiazków:

      • monitorowanie bezpieczeństwa na terenie firmy,
      • kontrola pojazdów wjeżdżających na teren firmy,
      • prowadzenie dokumentacji służbowej,
      • szybkie zgłaszanie wykrytego zagrożenia,
      • inne prace zlecone.

      Oferujemy:

      • możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • współpracę z doświadczonym zespołem,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych.


      Wymagania:

      • wykształcenie minimum zawodowe,
      • znajomość obsługi komputera,
      • dyspozycyjność (praca zmianowa),
      • odpowiedzialność, uczciwość i punktualność,
      • wysokie umiejętności komunikacyjne i kultura osobista,
      • skrupulatność oraz zaangażowanie w realizację obowiązków,
      • prawo jazdy kat. B.

      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
      • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
      • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
      • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
      • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
      • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
      • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
      • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.

      Wymagania:

      • biegła znajomość języka hiszpańskiego w mowie i piśmie,
      • prawo jazdy kat. B,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży stolarki okienno-drzwiowej,
      • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
      • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
      • znajomość pakietu MS Office,
      • dyspozycyjność.

      Oferujemy:

      • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
      • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
      • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
      • narzędzia pracy niezbędne na stanowisku,
      • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
      • bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
      • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
      • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
      • bogaty pakiet socjalny.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami,
      • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
      • realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży,
      • realizacja planów sprzedażowych,
      • obsługa programu dedykowanego do realizacji zleceń produkcyjnych.

      Wymagania:

      • biegła znajomość języka włoskiego lub francuskiego lub niemieckiego,
      • samodzielność i proaktywne nastawienie do pracy,
      • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
      • umiejętność analiz i skutecznego wyciągania wniosków,
      • umiejętność raportowania,
      • dyspozycyjność,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

      Oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • możliwość rozwoju i samorealizacji,
      • pakiet szkoleń.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • dobra znajomość sektora aluminium i systemów fasadowych, okiennych i drzwiowych,
      • doświadczenie w zakresie projektowania i ofertowania różnorodnych konstrukcji aluminiowych, w szczególności fasad,
      • praktyczna znajomość technologii produkcji oraz montażu ślusarki aluminiowej,
      • doświadczenie w pomiarach oraz montażach systemów fasadowych,
      • umiejętność korzystania z katalogów systemowych i pracy z dokumentacją projektową, w tym czytania i tworzenia rysunków technicznych,
      • umiejętność pracy w programach AutoCAD, SolidWorks, LogiKal oraz w pozostałych programach dedykowanych do systemów aluminiowych,
      • wysoka motywacja do pracy i rozwoju,
      • wysokie kompetencje analityczne oraz dobra organizacja pracy,
      • obsługa programów MS Office,
      • prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy:

      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • przyjazną atmosferę i środowisko pracy,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • możliwość rozwoju i samorealizacji,
      • pakiet szkoleń.

      Mile widziane:

      • znajomość języka angielskiego, niemieckiego,
      • doświadczenie w projektowaniu konstrukcji ognioodpornych oraz programowanie maszyn CNC.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • bieżąca obsługa, aktualizacja oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej ochrony środowiska, gospodarki odpadami, w tym także porządzanie sprawozdań i raportów wymaganych przepisami prawa,
      • współpraca z organami zewnętrznymi w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, uczestnictwo w kontrolach, audytach środowiskowych itd.
      • pozyskiwanie, weryfikacja i aktualizacja decyzji, pozwoleń, zgłoszeń w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami, prowadzenie spraw dot. gospodarki odpadami w tym organizacja
      • segregacji odpadów, prowadzenie i nadzorowanie ewidencji odpadów w systemie BDO

      Oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • możliwość rozwoju i samorealizacji,
      • pakiet szkoleń.


      Wymagania:

      • wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska,
      • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w firmie produkcyjnej),
      • bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, w tym znajomość regulacji dot. BDO,
      • umiejętność analitycznego myślenia, sporządzania raportów, zestawień, instrukcji,
      • znajomość języka angielskiego.

      Miejsce pracy: Bytów, pomorskie
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Wymagania:

      • kierunkowe wykształcenie zawodowe lub średnie,
      • zmysł techniczny, zdolności manualne,
      • dyspozycyjność,
      • odpowiedzialność, uczciwość i punktualność,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na
      • podobnym stanowisku.

      Wymagania:

      • kierunkowe wykształcenie zawodowe lub średnie,
      • zmysł techniczny, zdolności manualne,
      • dyspozycyjność,
      • odpowiedzialność, uczciwość i punktualność,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

      Oferujemy:

      stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      atrakcyjne wynagrodzenie,
      bogaty pakiet socjalny,
      możliwość rozwoju i samorealizacji,
      pakiet szkoleń.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Oczekiwania wobec kandydatów:

      • Wykształcenie min. zawodowe
      • Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej
      • Zmysł techniczny, zdolności manualne
      • dyspozycyjność
      • Odpowiedzialność, uczciwość i punktualność

      Oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Umowę o pracę - wynagrodzenie motywacyjne, powiązane z efektami pracy
      • Możliwość rozwoju i samorealizacji
      • Pakiet szkoleń

      Zakres obowiązków:

      • Realizowanie zleceń produkcyjnych z zachowaniem standardów jakościowych i ilościowych
      • Obsługa pracy maszyn i urządzeń
      • Współpraca z pozostałymi osobami na swojej zmianie
      • Dbanie o czystość w miejscu pracy i przestrzeganie zasad BHP

      Miejsce pracy: Niemcy
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
      • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
      • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
      • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
      • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
      • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
      • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
      • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
      • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.

      Wymagania:

      • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie,
      • prawo jazdy kat. B,
      • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
      • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
      • znajomość pakietu MS Office,
      • dyspozycyjność.

      Oferujemy:

      • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieo ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
      • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
      • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
      • narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
      • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
      • bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
      • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
      • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
      • bogaty pakiet socjalny.

      Miejsce pracy: Bytów, pomorskie
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • utrzymywanie i rozwój systemu ERP wdrożonego w firmie (IFS wersja 9)
      • monitorowanie logów i alarmów
      • tworzenie różnego rodzaju raportów opratych o SQL, Crystal Reports
      • tworzenie dokumentacji i instrukcji
      • integracja systemu ERP z innymi systemami działającymi w firmie

      Wymagania:

      • umiejętność tworzenia dokumentacji;
      • dobra organizacja pracy, samodzielność na stanowisku
      • znajomość PL/SQL

      Mile widziane:

      • znajomość zagadnień wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz oprogramowania;
      • podstawowa znajomość zagadnień związanych monitorowaniem sieci komputerowej oraz znajomość Windows Serwer
      • znajomość ABS Reports celem tworzenia raportów
      • znajmość podstawowych zagadnień z takich dziedzin jak HR, finanse, produkcja, magazyny, które obsługiwane są przez system ERP

      Oferujemy:

      • możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę
      • bardzo dobry work-life balance
      • wymiar czasu pracy: 40 godz. / tydzień
      • ambitne wyzwania realizowane w metodykach zwinnych
      • konkurencyjne wynagrodzenie
      • współpracę z doświadczonym zespołem
      • pracę pełną wyzwań z możliwością realizacji własnych pomysłów i inicjowania zmian
      • bogaty pakiet socjalny
      • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych

      Miejsce pracy: Francja
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
      • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
      • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
      • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
      • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
      • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
      • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
      • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
      • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.

      Wymagania:

      • biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie,
      • prawo jazdy kat. B,
      • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
      • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
      • znajomość pakietu MS Office,
      • dyspozycyjność.

      Oferujemy:

      • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmieo ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
      • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
      • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
      • narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
      • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
      • bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
      • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
      • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
      • bogaty pakiet socjalny.

      Miejsce pracy: Włochy
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
      • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
      • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
      • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
      • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
      • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
      • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
      • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
      • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi
      • procedurami.

      Wymagania:

      • biegła znajomość języka włoskiego w mowie i piśmie,
      • prawo jazdy kat. B,
      • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
      • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
      • znajomość pakietu MS Office,
      • dyspozycyjność.

      Oferujemy:

      • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
      • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązańproduktowych,
      • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
      • narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
      • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,
      • bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
      • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
      • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
      • bogaty pakiet socjalny.

      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • monitorowanie logów i alarmów, 
        tworzenie różnego rodzaju raportów opartych o SQL, Crystal Reports, tworzenie dokumentacji i instrukcji, 
        wsparcie techniczne dla użytkowników, 
        świadczenie pierwszej linii wsparcia. 

      Wymagania:

      • znajomość bazy danych Oracle lub podobnych w tej klasie, znajomość SQL, 
      • umiejętność tworzenia dokumentacji, 
      • dobra organizacja pracy, samodzielność na stanowisku, samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań. 

      Mile widziane:

      • podstawowa znajomość zagadnień z takich dziedzin jak: 
        HR, finanse, produkcja, magazyny, logistyka, które obsługiwane są przez system ERP. 

      Oferujemy:

      • możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę,
      • bardzo dobry work-life ba lance,
      • ambitne wyzwania realizowane w metodykach zwinnych, konkurencyjne wynagrodzenie,
      • współpracę z doświadczonym zespołem,
      • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych, 
      • bogaty pakiet socjalny. 

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków :

      • projektowanie maszyn i urządzeń do produkcji stolarki okienno­ drzwiowej,

      • współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów produkcyjnych,
      • kreowanie innowacyjnych rozwiązań z zakresu automatyki przemysłowej,
      • wprowadzanie innowacji i ulepszeń w maszynach i urządzeniach produkcyjnych.

      Wymagania :

      • umiejętność posługiwania się programami CAD,

      • znajomość rysunku technicznego,

      • umiejętność obsługi podstawowych maszyn konwencjonalnych,
      • wykształcenie techniczne - mile widziane kierunkowe z zakresu budowy i mechaniki maszyn, robotyki, elektroniki itd.,
      • zaangażowanie w udoskonalanie bieżących procesów produkcyjnych,
      • umiejetność przestrzennego myślenia,
      • mile widziana znajomość automatyki przemysłowej i języka angielskiego.

      Oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • możliwość rozwoju i samorealizacji,
      • pakiet szkoleń.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • samodzielne opracowywanie ofert z wycenami konstrukcji aluminiowych,
      • weryfikacja dokumentacji technicznej przekazywanej przez Klientów,
      • dokonywanie niezbędnych uzgodnień w celu optymalizacji dostarczanych rozwiązań,
      • opracowywanie i modyfikacja instrukcji technologicznych,
      • nadzór nad dokumentacją związaną z prowadzonymi produktami,
      • wykonywanie zadań związanych ze zgłoszeniami serwisowymi,
      • rozwój nowych technologii w zakresie aluminium.


      Wymagania:

      • preferowane wykształcenie techniczne,
      • bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
      • znajomość programów CAD typu: Inventor, AutoCAD,
      • znajomość technologii produkcji ślusarki aluminiowej,
      • mile widziana znajomość języka niemieckiego,
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
      • dobra organizacja pracy,
      • dokładność, skrupulatność,
      • mile widziana znajomość systemów aluminiowych firm: Aluprof, Aliplast.

      Oferujemy:

      • możliwość natychmiastowego rozpoczęcia pracy w oparciu o umowę o pracę,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • współpracę z doświadczonym zespołem,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia

      Miejsce pracy: Polska
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
      • budowanie i utrzymanie relacji z Klientami,
      • obsługa Klientów zgodnie ze standardami firmy,
      • szkolenie Klientów w zakresie oferty sprzedażowej,
      • realizacja i koordynacja działań w zakresie wsparcia sprzedaży,
      • promocja i budowanie silnej pozycji firmy i jej produktów na rynku,
      • przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji dla klientów,
      • współpraca z innymi działami firmy zaangażowanymi w proces realizacji zamówień,
      • prowadzenie dokumentacji handlowej zgodnie z obowiązującymi procedurami.

      Oferujemy:

      • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej w Europie,
      • dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań produktowych,
      • uczestnictwo w realizacji ciekawych, innowacyjnych projektów,
      • narzędzia pracy, takie jak: samochód, laptop, telefon,
      • ambitne i samodzielne stanowisko pracy,bardzo atrakcyjny system wynagradzania,
      • kompleksowe szkolenie branżowe/produktowe,
      • możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
      • bogaty pakiet socjalny.

      Wymagania:

      • doświadczenie w branży stolarki okienno-drzwiowej,
      • prawo jazdy kat. B,
      • samodzielność i proaktywne podejście do pracy,
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z Klientami,
      • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem,
      • znajomość pakietu MS Office,
      • dyspozycyjność.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • sporządzanie wewnętrznych raportów i analiz na potrzeby Zarządu i Dyrektora Finansowego
      • analizowanie rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.
      • tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych
      • weryfikacja prowadzonych przedsięwzięć pod kątem ich efektywności biznesowej (analiza wskaźników rentowności, business plan, feasibility study)
      • kontrola dokumentacji finansowej
      • bezpośrednia współpraca z działem finansowo-księgowym i innymi działami w Spółce

      Wymagania obowiązkowe:

      • wykształcenie kierunkowe : ekonomia/matematyka/finanse lub pokrewne
      • znajomość j. angielskiego
      • zaawansowana znajomość programu MS Excel
      • bardzo dobra znajomość Ustawy o Rachunkowości,
      • min. 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze  kontrolingu finansowego/analiz danych finansowych
      • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
      • umiejętność prezentacji danych

      Mile widziane:

      • znajomość systemów klasy ERP, szczególnie IFS
      • znajomość języków SQL, R
      • znajomość narzędzi klasy BI
      • certyfikaty ACCA lub CIMA
      • samodzielność

      Zapewniamy:

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • w pełni wyposażone stanowisko
      • przyjazną atmosferę i środowisko pracy
      • bogaty pakiet socjalny
      • możliwość rozwoju i samorealizacji
      • pakiet szkoleń

      Miejsce pracy: Bytów, pomorskie
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • realizowanie zleceń produkcyjnych z zachowaniem standardów jakościowych i ilościowych,
        obsługa maszyn i urządzeń,
        współpraca z pozostałymi osobami na swojej zmianie,
        dbanie o czystość w miejscu pracy i przestrzeganie zasad BHP.


      Wymagania:

      • kierunkowe wykształcenie zawodowe lub średnie,
        umiejętność czytania i posługiwania się rysunkiem technicznym,
        dyspozycyjność (praca zmianowa),
        posiadanie zmysłu technicznego i zdolności manualnych,
        odpowiedzialność, uczciwość i punktualność..


      Oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • pakiet szkoleń,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • bogaty pakiet socjalny,
      • możliwość rozwoju i samorealizacji.

      Miejsce pracy: Bytów
      Rodzaj umowy: Umowa o pracę

      Zakres obowiązków:

      • zapewnienie bezawaryjnej pracy maszyn oraz instalacji elektrycznych,
        diagnozowanie usterek i przeprowadzanie bieżących napraw i konserwacji urządzeń elektrycznych i elektromechanicznych,
        wykonywanie zadań w ramach okresowych przeglądów i remontów maszyn, udział w montażu nowych maszyn lub linii produkcyjnych,
        proponowanie i wprowadzanie usprawnień w obszarze parku maszynowego.


        Oferujemy:

        • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
          atrakcyjne wynagrodzenie,
          bogaty pakiet socjalny,
          możliwość rozwoju i samorealizacji,
          pakiet szkoleń.

        Wymagania

        • wykształcenie co najmniej zawodowe, o profilu elektromechanicznym,
          wiedza z zakresu działania maszyn przemysłowych,
          umiejętność czytania schematów elektrycznych,
          umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność,
          mile widziane doświadcznie zawodowe w firmach produkcyjnych na zbliżonym stanowisku,
          systematyczność i dobra organizacja pracy.