19 / 09 / 2018

Drutex z tytułem Ambasadora Polskiej Gospodarki

Drutex po raz kolejny został nagrodzony tytułem Ambasadora Polskiej Gospodarki w konkursie organizowanym przez Business Centre Club. W tegorocznej edycji firma otrzymała wyróżnienie w kategorii Eksporter.

Organizowany przez Business Centre Club, pod honorowym patronatem Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli, konkurs „Ambasador Polskiej Gospodarki” ma za zadanie zwiększenie zaangażowania polskich przedsiębiorców w promocję Polski na arenie międzynarodowej jako wiarygodnego partnera gospodarczego. Firma Drutex została wyróżniona za sukcesy i dynamiczny rozwój na rynkach zagranicznych oraz promocję Polski za granicą. Przedsiębiorstwo od lat konsekwentnie poszerza swój zasięg działania i umacnia udział w międzynarodowym rynku stolarki. Dzięki bogatej ofercie produktowej dopasowanej do specyfiki poszczególnych rynków międzynarodowych, Drutex rokrocznie notuje dwucyfrową dynamikę wielkości sprzedaży i zyskuje zaufanie coraz większego grona partnerów handlowych. Dziś z firmą współpracuje już ponad 4000 przedsiębiorstw na całym świecie, a Drutex może pochwalić się wieloma prestiżowymi projektami, jak chociażby wyposażenie w stolarkę fabryki Lego w Meksyku, czy amerykańskich hoteli Marriott, Hilton czy Holiday Inn.

- Cieszymy się, że Drutex po raz kolejny zyskał uznanie w tak prestiżowym konkursie. Tym razem zostaliśmy dostrzeżeni w kategorii „Eksporter”, co jest potwierdzeniem świetnych wyników i znakomitej kondycji firmy, a także dynamicznego rozwoju i skuteczności działania na globalnym rynku stolarki okienno-drzwiowej. Wyniki osiągane przez naszą firmę wyraźnie wskazują, że realizacja polityki opartej na inwestycjach, nowoczesnej technologii, kompleksowym portfolio i stabilności finansowej jest skutecznym i właściwym kierunkiem rozwoju. Rozwijamy się bardzo szybko, ale jednocześnie jesteśmy zdrową spółką z silnym kapitałem i zapleczem know-how – powiedział Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.

Drutex jest wiodącym producentem okien pionowych w Europie, a eksport stanowi już 73% całkowitej wielkości sprzedaży. Dziś firma sprzedaje swoje produkty do większości krajów europejskich, ale także do USA, Meksyku, Australii czy na Bliski Wschód. Najważniejszymi rynkami zagranicznymi firmy są od lat Niemcy, Francja i Włochy, gdzie Drutex od lat wzmacnia swoją pozycję i znajomość marki oraz zdobywając wiele prestiżowych nagród.

Wręczenie nagród w konkursie „Ambasadora Polskiej Gospodarki” odbyło się 18 września 2018 roku w siedzibie BCC w Warszawie.

Zobacz także

Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
W piątkowy wieczór na gdańskim minitorze, przy ul. Zawodnikówodbyła się piąta edycja turnieju Golden Boy Trophy, poświęconego pamięci legendarnego Zenona Plecha. W zawodach wzięli udział młodzi żużlowcy z całego świata, dostarczając publiczności wielu emocji i widowiskowej rywalizacji.
Więcej