26 / 09 / 2019

Drutex ponownie wyróżniony tytułem Ambasadora Polskiej Gospodarki

Drutex po raz kolejny został nagrodzony tytułem Ambasadora Polskiej Gospodarki w konkursie organizowanym przez Business Centre Club. W tegorocznej edycji firma otrzymała wyróżnienie w kategorii Marka Europejska.

Ideą konkursu „Ambasador Polskiej Gospodarki” jest zwiększenie zaangażowania polskich przedsiębiorców w promocję Polski na arenie międzynarodowej, jako wiarygodnego partnera gospodarczego. Organizowany jest przez Business Centre Club pod honorowym patronatem Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli.

Firma Drutex została po raz kolejny wyróżniona za sukcesy i dynamiczny rozwój na rynkach zagranicznych oraz promocję Polski za granicą. W tym roku otrzymała prestiżowy tytuł w kategorii Marka Europejska. W ten sposób wyróżniane są firmy, których działalność biznesowa jest bardzo dobrze znana w Europie i kojarzona już nie tylko z Polską, ale z najlepszymi jakościowo wyrobami lub usługami europejskimi.

Przedsiębiorstwo od lat konsekwentnie poszerza swój zasięg działania i umacnia udział w międzynarodowym rynku stolarki. Dzięki bogatej ofercie produktowej dopasowanej do specyfiki poszczególnych rynków międzynarodowych, Drutex rokrocznie notuje dwucyfrową dynamikę wielkości sprzedaży i zyskuje zaufanie coraz większego grona partnerów handlowych. Dziś z firmą współpracuje już ponad 4000 przedsiębiorstw na całym świecie, a Drutex może pochwalić się wieloma prestiżowymi projektami, jak chociażby wyposażenie w stolarkę fabryki znanej marki klocków w Meksyku, czy amerykańskich hoteli Marriott, Hilton i Holiday Inn.

- Cieszymy się, że Drutex po raz kolejny zyskał uznanie w tak prestiżowym konkursie. Tym razem zostaliśmy dostrzeżeni w kategorii „Marka Europejska”, co jest potwierdzeniem wysokiej jakości i powszechnej znajomości naszej szerokiej oferty wyrobów stolarki okiennej i drzwiowej na całym kontynencie. Efekty przynosi proinwestycyjna strategia firmy oraz systematyczne unowocześnianie technologii dzięki zaangażowaniu całego zespołu R&D. Rozwijamy się bardzo szybko, ale jednocześnie jesteśmy zdrową spółką z silnym kapitałem i zapleczem know-how - powiedział Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.

Zobacz także

Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku. 
Więcej
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej