28 / 05 / 2025

Drutex o efektywnym łączeniu online z offline na XV Kongresie Stolarki Polskiej

Wydarzenie zorganizowane przez Związek Polskie Okna i Drzwi łączy w sobie inspirujące dyskusje, wystąpienia czołowych ekspertów oraz prezentację najnowszych trendów, jakie rysują się przed branżą. Piętnasta edycja, na której gościło kilkuset uczestników, odbyła się w podwarszawskiej Jachrance, w dniach 22-23 maja br. Tematem tegorocznego Kongresu była przyszłość branży – nowa era budownictwa, biznesu i technologii. Program merytoryczny stanowiły cztery bloki tematyczne, w których udział wzięli wybitni eksperci i przedstawiciele branży budowlanej.


W bloku tematycznym pn. „Marketing 360: Jak połączyć online z offline i wykorzystać potencjał tradycyjnych metod w erze cyfrowej? ” na panelu dyskusyjnym „Jak połączyć online z offline, aby sprzedawać więcej i drożej? ” wystąpił Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA. To doświadczony menedżer z ponad 20-letnim stażem w obszarach marketingu, sprzedaży (B2B, B2C, e-commerce) oraz zarządzania biznesem. Jako lider koncentruje się na realizacji ambitnych projektów ukierunkowanych na zwiększanie globalnej rozpoznawalności marki Drutex oraz na transformacji cyfrowej, która ma na celu wzmocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych.


- Jestem głęboko przekonany, że cyfryzacja nie tyle zmienia fundamenty marketingu – które pozostają niezmienne – co przede wszystkim udostępnia nowe narzędzia, otwierające zupełnie inne możliwości prowadzenia działań marketingowych.
Dziś możemy docierać do klientów niemal w trybie one-to-one, personalizować ofertę, analizować dane i optymalizować działania z precyzją, która jeszcze do niedawna była poza zasięgiem.
Mimo tej technologicznej rewolucji jedno nie traci na znaczeniu – wręcz przeciwnie: nadrzędna pozostaje świadoma, konsekwentna inwestycja w markę – w jej wizerunek, tożsamość i wartości, które reprezentuje. Paradoksalnie, to właśnie cyfrowa era jeszcze silniej premiuje marki wyraziste, autentyczne i spójne, z którymi ludzie chcą się utożsamiać.
W Drutex stawiamy na rozwój technologii, ale jeszcze mocniej – na siłę marki i relacje. To one są naszym rzeczywistym wyróżnikiem na rynku.
– mówi Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA.


Drutex stawia na nowe technologie związane z cyfryzacją. W tym roku ruszył z globalną kampanią wizerunkową w sieci, skierowaną do Klientów B2B oraz B2C, w kraju i za granicą. Długoterminowy plan zakłada dalsze rozszerzanie działań poprzez kanały digitalowe, pozwalające na wzmacnianie rozpoznawalności marki oraz promowanie nowych produktów. Drutex jest prekursorem wielu działań, nie tylko na rynku stolarki okiennej, co przyczynia się do zachowania statusu championa w swojej branży

Zobacz także

Rolety Drutex – wygoda i funkcjonalność w dobrym stylu
Rolety Drutex – wygoda i funkcjonalność w dobrym stylu
Nakładane rolety z PVC są wyposażone w system zintegrowany z oknem, możliwy do zastosowania w trakcie budowy domu lub podczas wymiany okien. Jednocześnie daje możliwość zabudowy od wewnątrz i z zewnątrz, dzięki czemu widoczna staje się tylko prowadnica, aluminiowy pancerz i dolna pokrywa rewizyjna. W systemie aluminiowych rolet adaptacyjnych skrzynka rolety stanowi element dekoracyjny i dzięki bogatej kolorystyce jest dopasowana do wylądu elewacji budynku. Jej uniwersalność pozwala na zastosowanie 
Więcej
Rekordowa passa FC Bayern potwierdza siłę partnerstwa z DRUTEX
Rekordowa passa FC Bayern potwierdza siłę partnerstwa z DRUTEX
Z dumą informujemy, że nasz partner – klub FC Bayern München – osiągnął kolejny imponujący wyczyn: 15 zwycięstw z rządu we wszystkich rozgrywkach. Media podkreślają, że to pierwszy raz wśród klubów z pięciu najsilniejszych lig europejskich, kiedy drużyna rozpoczyna sezon od tak długiej serii wygranych.
Więcej
Drutex na prestiżowych targach Warsaw Home & Contract 2025
Drutex na prestiżowych targach Warsaw Home & Contract 2025
Dziewiąta edycja Warsaw Home & Contract 2025 odbędzie się w dniach 22-25 października br. w Ptak Warsaw Expo, największym Centrum Targowo – Kongresowym w Europie Środkowej. Drutex zaprezentuje się na stoisku pokazowym (Stoisko F3.34). 
Więcej