24 / 11 / 2022

DRUTEX kibicuje najlepszym

Zostaliśmy jednym z partnerów transmisji z Mistrzostw Świata w piłce nożnej, które 20 listopada rozpoczęły się w Katarze.

Spoty promocyjne naszej firmy będą pojawiać się przed meczami i po ich zakończeniu, a także przed i po zakończeniu rozmów w studiu meczowym. Pierwsze pojawią się jeszcze podczas spotkań grupowych (od 26 listopada), kolejne będą emitowane do 18 grudnia, czyli do finału włącznie na antenach TVP1, TVP Sport i TVP 4K.

- DRUTEX zawsze był blisko sportu i piłki nożnej, a nie ma większego święta dla kibica niż mundial. Przed telewizorami zasiądą miliony widzów, by śledzić występy najlepszych drużyn świata. To dla nas doskonała okazja do promocji firmy - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor ds. PR w firmie DRUTEX.

Piłka nożna to sport globalny, popularny na wszystkich kontynentach. DRUTEX to z kolei marka o zasięgu globalnym, dynamicznie rozwijająca sprzedaż nie tylko w Europie, ale także w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie czy Meksyku. Okna i drzwi trafiają również do krajów Afryki, Bliskiego Wschodu, Ameryki Południowej czy tak odległych, jak Australia czy Nowa Zelandia. Eksport to obecnie ponad 80 procent produkcji.

- Klienci na całym świecie cenią nasze okna czy drzwi ze względu na ich doskonałą jakość i zaawansowanie technologiczne. Oferujemy to co jest najlepsze na rynku. Mamy duże aspiracje. Jesteśmy wśród najlepszych w branży, ale chcemy być najlepsi i do tego stale dążymy. Inwestujemy setki milionów w rozwój firmy, jej rozbudowę, stałe unowocześnianie, doskonalenie naszych produktów i wprowadzenie nowych. Zdobywamy nowych Klientów i nowe rynki, a świat nie ma dla nas granic - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska.

DRUTEX inwestuje w budowanie siły i znaczenia marki na całym globie. - Mamy już plan kolejnych działań, które pokażą DRUTEX całemu światu. Będzie to na pewno spore zaskoczenie. Na szczegóły jednak jeszcze za wcześnie, poinformujemy o nich w stosownym czasie - mówi Kamila Newlin-Łukowicz, wiceprezes firmy DRUTEX.

Najbardziej rozpoznawalna z naszych dotychczasowych kampanii marketingowych w 37-letniej historii firmy była związana właśnie z piłką nożną. W 2014 roku rozpoczęliśmy  współpracę z trzema ikonami piłki nożnej: Philippem Lahmem, Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim. Wówczas to byli piłkarze ze światowego topu. Współpraca trwała ponad dwa lata. Działania w kampanii „Wybór Mistrzów” były ukierunkowane na bardzo ważne dla nas rynki: włoski i niemiecki. Prowadzone były też oczywiście na rynku polskim.

- Wyniki były rewelacyjne, a sam pomysł okazał się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Wzrosła nie tylko sprzedaż, ale też, na czym bardzo nam zależało, rozpoznawalność marki i to nie tylko w Europie, ale też na całym świecie. Do dziś widzimy efekty tamtej kampanii, pozostały nam też cenne kontakty. Ta współpraca pokazała nam również siłę i znaczenie piłki nożnej we współczesnym świecie, a jej gwiazd w szczególności - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor ds. PR w firmie DRUTEX.

Zaangażowaliśmy się także w krajowy futbol. Przez kilkanaście lat, od 2003 do 2018 roku, byliśmy sponsorem Bytovii Bytów, doprowadzając ten klub z ligi okręgowej do ósmego miejsca w I lidze, czyli na zapleczu Ekstraklasy. DRUTEX Bytovia Bytów dwa razy awansowała też do ćwierćfinału Pucharu Polski.

Od lat wspieramy również inne dyscypliny sportowe, m.in. żużel czy kolarstwo. W ostatnich latach ściśle współpracujemy z Lang Teamem, głównie przy organizacji Tour de Pologne - jednego z najważniejszych etapów wyścigów kolarskich świata, należącego do cyklu UCI World Tour.

Harmonogram transmisji: LINK

Zobacz także

Drutex na MADE Expo 2025 zaprezentuje modne trendy w architekturze
Drutex na MADE Expo 2025 zaprezentuje modne trendy w architekturze
Drutex pojawi się w stolicy mody na jednym z największych wydarzeń branży budowlanej w Europie. Na mediolańskich targach MADE Expo 2025 pokaże flagowe produkty o ugruntowanej renomie oraz paletę nowości, a wśród nich drzwi D-ART Line i bramę garażową D-GATE, które cieszą się coraz większą popularnością.
Więcej
Rolety Drutex – wygoda i funkcjonalność w dobrym stylu
Rolety Drutex – wygoda i funkcjonalność w dobrym stylu
Nakładane rolety z PVC są wyposażone w system zintegrowany z oknem, możliwy do zastosowania w trakcie budowy domu lub podczas wymiany okien. Jednocześnie daje możliwość zabudowy od wewnątrz i z zewnątrz, dzięki czemu widoczna staje się tylko prowadnica, aluminiowy pancerz i dolna pokrywa rewizyjna. W systemie aluminiowych rolet adaptacyjnych skrzynka rolety stanowi element dekoracyjny i dzięki bogatej kolorystyce jest dopasowana do wylądu elewacji budynku. Jej uniwersalność pozwala na zastosowanie 
Więcej
Rekordowa passa FC Bayern potwierdza siłę partnerstwa z DRUTEX
Rekordowa passa FC Bayern potwierdza siłę partnerstwa z DRUTEX
Z dumą informujemy, że nasz partner – klub FC Bayern München – osiągnął kolejny imponujący wyczyn: 15 zwycięstw z rządu we wszystkich rozgrywkach. Media podkreślają, że to pierwszy raz wśród klubów z pięciu najsilniejszych lig europejskich, kiedy drużyna rozpoczyna sezon od tak długiej serii wygranych.
Więcej