25 / 06 / 2024

Golden Boy Trophy. DRUTEX wspiera najmłodszych adeptów żużla

Mieszko Mudło wygrał Golden Boy Trophy i zdobył trofeum im. Zenona Plecha. Drutex ponownie był sponsorem elitarnym zawodów, w których biorą udział najmłodsi adepci żużla nie tylko z Polski, ale też z Danii czy Niemiec.

Tegoroczna edycja zawodów odbyła się 23 czerwca na gdańskim mini torze, który mieści się w sąsiedztwie stadionu, na którym rywalizują zawodnicy Wybrzeża - przy ulicy Zawodników 1. Uczestnikami byli chłopcy w wieku 10-14 lat, którzy trenują i rywalizują w speedway’u na motocyklach z silnikami o pojemności 80-125 cm3. Nie tylko ścigali się na torze, ale też mogli się spotkać z legendami czarnego sportu, 

Podczas zawodów w Gdańsku emocji nie brakowało. Ostatecznie wygrał Mieszko Mudło. W tej edycji całe podium zajęli młodzi polscy zawodnicy. Drugi był bowiem Franciszek Szczyrba, a trzeci Wiktor Klecha. 

- Gratulujemy nie tylko zwycięzcy, ale wszystkim uczestnikom tych zawodów. O wielu z nich pewnie za kilka lat będzie głośno w dorosłym żużlu. Sporcie wyjątkowym, gdzie szczególne liczą się innowacje i nowe technologie, choć oczywiście nie zastąpią nigdy pracowitości i talentu. Od lat wspieramy polski sport, nie tylko żużel. Sukcesy zawsze nas cieszą. My staramy się je odnosić w biznesie na światowych rynkach, a sportowe wartości, w tym fair play, od zawsze są nam bardzo bliskie  - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor ds. PR w firmie DRUTEX.

Zawody Golden Boy Trophy to upamiętnienie Zenona Plecha - jednego z najlepszych żużlowców świata. Podczas kariery nosił on przydomek Golden Boy. Odszedł w listopadzie 2020 roku. Gdański turniej organizuje jego syn, Krystian.

-  Jestem bardzo wdzięczny i dumny, że firma DRUTEX SA po raz kolejny była z nami. Razem stworzyliśmy wspaniałe wydarzenie dla młodych żużlowców, a jednocześnie  upamiętniliśmy tatę. To coś szczególnego - powiedział Krystian Plech, syn legendy polskiego żużla i organizator turnieju.

***
DRUTEX to partner i sponsor wielu imprez sportowych, kulturalnych i naukowych. Od kilku lat angażuje się w Tour de Pologne, ale kolarstwo to nie wszystko. DRUTEX jest także sponsorem transmisji telewizyjnych meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Angażuje się także we wsparcie żużla. Od lat jest sponsorem zawodów Golden Boy Trophy, w którym startują najmłodsi adepci czarnego sportu z kilku europejskich krajów. DRUTEX wspiera także Motor Lublin, czyli aktualnego mistrza Polski, w barwach którego jeździ Bartosz Zmarzlik – wielokrotny mistrz świata.

Zobacz także

Drutex na MADE Expo 2025 zaprezentuje modne trendy w architekturze
Drutex na MADE Expo 2025 zaprezentuje modne trendy w architekturze
Drutex pojawi się w stolicy mody na jednym z największych wydarzeń branży budowlanej w Europie. Na mediolańskich targach MADE Expo 2025 pokaże flagowe produkty o ugruntowanej renomie oraz paletę nowości, a wśród nich drzwi D-ART Line i bramę garażową D-GATE, które cieszą się coraz większą popularnością.
Więcej
Rolety Drutex – wygoda i funkcjonalność w dobrym stylu
Rolety Drutex – wygoda i funkcjonalność w dobrym stylu
Nakładane rolety z PVC są wyposażone w system zintegrowany z oknem, możliwy do zastosowania w trakcie budowy domu lub podczas wymiany okien. Jednocześnie daje możliwość zabudowy od wewnątrz i z zewnątrz, dzięki czemu widoczna staje się tylko prowadnica, aluminiowy pancerz i dolna pokrywa rewizyjna. W systemie aluminiowych rolet adaptacyjnych skrzynka rolety stanowi element dekoracyjny i dzięki bogatej kolorystyce jest dopasowana do wylądu elewacji budynku. Jej uniwersalność pozwala na zastosowanie 
Więcej
Rekordowa passa FC Bayern potwierdza siłę partnerstwa z DRUTEX
Rekordowa passa FC Bayern potwierdza siłę partnerstwa z DRUTEX
Z dumą informujemy, że nasz partner – klub FC Bayern München – osiągnął kolejny imponujący wyczyn: 15 zwycięstw z rządu we wszystkich rozgrywkach. Media podkreślają, że to pierwszy raz wśród klubów z pięciu najsilniejszych lig europejskich, kiedy drużyna rozpoczyna sezon od tak długiej serii wygranych.
Więcej