12 / 05 / 2023

DRUTEX w RAI 1 podczas transmisji z Giro d’Italia

DRUTEX S.A. rusza z promocją we Włoszech podczas telewizyjnych transmisji z Giro d’Italia w RAI 1. Pierwsze reklamy pojawią się 14 maja i będą emitowane codziennie, aż do zakończenia wyścigu – 28 maja.

DRUTEX S.A. od kilku lat jest partnerem Tour de Pologne – najważniejszego wyścigu kolarskiego w Polsce i zarazem jednego z najlepiej ocenianych na świecie. Wspierał też organizację Wyścigu Narodów dla kolarzy dopiero zaczynających profesjonalne kariery. 

Teraz przyszedł czas na Giro d’Italia. To jeden z dwóch najważniejszych kolarskich wyścigów na świecie. Co roku na starcie stają najlepsi z najlepszych. Rozgrywany jest od 1909 roku. Tegoroczna edycja już trwa. Rozpoczęła się 6 maja, a zwycięzcę poznamy 28 maja. Kolarze pokonają 3440 kilometrów. 

DRUTEX będzie się pojawiał podczas transmisji telewizyjnych w RAI 1. Codziennie, od 14 maja. 

- Włochy to dla nas bardzo ważny rynek, a Giro d’Italia to dla Włochów prawdziwe święto, nie tylko sportowe, kolarskie. To jedna z najważniejszych imprez w roku. Światowy top. Stąd też nasza kampania. Pokażemy się podczas relacji śledzonych codziennie przez miliony Włochów i nie tylko - mówi Gabriela Gusztyn-Popławska, dyrektor PR w firmie DRUTEX.

DRUTEX ze sportem związany jest od dawna. Najpierw była to piłka nożna i trwająca kilkanaście lat przygoda z Bytovią Bytów. W tym czasie zespół pokonał bardzo długą drogą, od lokalnych rozgrywek A klasy do zaplecza Ekstraklasy i półfinału Pucharu Polski. Z piłką nożną związana była też najbardziej rozpoznawalna i najbardziej efektywna kampania marketingowa w historii firmy prowadzona nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach, w tym w Niemczech i Włoszech. W trwającej dwa lata kampanii „Wybór Mistrzów” wzięli udział wówczas czołowi piłkarze świata: Jakub Błaszczykowski, Andrea Pirlo i Philippe Lahm. 

W listopadzie i grudniu 2022 roku DRUTEX był partnerem studia meczowego w TVP podczas Mistrzostw Świata rozgrywanych w Katarze. Ta współpraca jest kontynuowana w tym roku, przy okazji meczów reprezentacji Polski w ramach eliminacji do Euro 2024.

DRUTEX angażuje się też we wsparcie żużla, od kilku lat młodzieżowego, głównie w Gdańsku. A w tym roku został sponsorem VIP Motoru Lublin - najlepszej drużyny żużlowej w Polsce, w której składzie jeździ Bartosz Zmarzlik, aktualny, a w sumie już trzykrotny mistrz świata.

Zobacz także

Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
W piątkowy wieczór na gdańskim minitorze, przy ul. Zawodnikówodbyła się piąta edycja turnieju Golden Boy Trophy, poświęconego pamięci legendarnego Zenona Plecha. W zawodach wzięli udział młodzi żużlowcy z całego świata, dostarczając publiczności wielu emocji i widowiskowej rywalizacji.
Więcej
Drutex nagrodzony Medalem Europejskim
Drutex nagrodzony Medalem Europejskim
Drutex otrzymał Medal Europejski w prestiżowym konkursie organizowanym przez Business Centre Club. Firma z Bytowa została uhonorowana za IGLO EDGE – nową generację okien. Drutex jest wielokrotnym laureatem tej nagrody, co tylko potwierdza jego stały i dynamiczny rozwój oraz najwyższą jakość produkowanych wyrobów.
Więcej