22 / 02 / 2021

DRUTEX SA Sponsorem Oficjalnym Tour de Pologne

DRUTEX SA po raz drugi z rzędu dołączył do peletonu Tour de Pologne UCI World Tour. Tegoroczna, 78. edycja tej prestiżowej imprezy, odbędzie się w dniach 9-15 sierpnia br.

W 2020 roku bytowska spółka po raz pierwszy zdecydowała się na współpracę z Czesławem Langiem zostając Oficjalnym Sponsorem, Partnerem Logistycznym oraz Sponsorem Klasyfikacji „Zwycięzca Etapu” Tour de Pologne.  Wyścig był pierwszym dużym wydarzeniem sportowym od początku pandemii COVID-19. Perfekcyjna organizacja spowodowała, że w plebiscycie „Przeglądu Sportowego” został on uznany najlepszą Sportową Imprezą Roku. Drutex, który od początku swojej działalności, wspiera sport i jego rozwój, dołączył do TdP także w 2021 roku.

- Dziękuję firmie DRUTEX za zaufanie w tych trudnych czasach. Rodzina Tour de Pologne to coś więcej niż sponsorzy. Budujemy wzajemne zaufanie, bo to najlepsza droga do jak najlepszej współpracy. Razem tworzymy niezapomniane widowisko – podkreśla dyrektor generalny Lang Team, Czesław Lang. - 78. Tour de Pologne rozpocznie się 9 i potrwa do 15 sierpnia. W obecnych czasach, w których plany weryfikuje pandemia, trudno cokolwiek zakładać, ale trudno też sobie wyobrazić rok bez naszego narodowego wyścigu, który jest częścią elitarnego cyklu UCI World Tour. I choć do imprezy zostało jeszcze kilka miesięcy, to prace trwają już pełną parą - ustalamy szczegóły, planujemy trasę i rozmawiamy z partnerami. Bardzo się cieszę z porozumienia z Drutex SA, bo daje nam ono szereg możliwości jeszcze bardziej profesjonalnego przygotowania wyścigu. Firma była z nami już podczas ubiegłorocznej edycji i sprawdziła się znakomicie - dodał Cz. Lang.

Podobnie jak w ub. roku Drutex, poza mianem Oficjalnego Sponsora, będzie także Partnerem Logistycznym wyścigu oraz Sponsorem Klasyfikacji „Zwycięzca Etapu”. Pewne jest więc, że  po raz kolejny na trasach Tour de Pologne zobaczymy m. in. imponujące pojazdy spółki, realizujące transport pomiędzy kolejnymi miastami – gospodarzami poszczególnych etapów.

- Współpracujemy z najlepszymi na świecie, a Tour de Pologne należy do czołówki. Zaangażowaliśmy się w ten wyścig po raz pierwszy w roku 35-lecia firmy. To była bardzo udana współpraca, dlatego też zdecydowaliśmy się na jej kontynuację – mówi Adam Leik, dyrektor ds. marketingu Drutex SA. – Wyścig jest doskonałą okazją do promocji naszej marki nie tylko w Polsce, ale także w 120 krajach świata, do których transmitowane są relacje z każdego etapu – dodaje A. Leik.

Tour de Pologne to największa cykliczna impreza sportowa w Polsce oraz najważniejszy wyścig kolarski w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2005 roku należy do elitarnego cyklu UCI World Tour, czyli kolarskiej ligi mistrzów. Jest jednym z najlepiej ocenianych wyścigów kolarskich na świecie pod względem organizacyjnym. Co roku startują w nim wszystkie najlepsze grupy zawodowe. Transmisje telewizyjne z Tour de Pologne UCI World Tour docierają do 120 państw na całym świecie.

Zobacz także

Drutex w nowej siedzibie. Nowoczesny biurowiec na miarę lidera branży
Drutex w nowej siedzibie. Nowoczesny biurowiec na miarę lidera branży
Drutex przeniósł się do nowo oddanej części imponującego biurowca w Bytowie. Inwestycja o wartości ponad 60 mln zł to kolejny krok w odpowiedzi na dynamiczny rozwój firmy  zbiegający się z jubileuszem 40-lecia jej działalności.
Więcej
Drutex i FC Bayern efektownie rozpoczynają współpracę
Drutex i FC Bayern efektownie rozpoczynają współpracę
Niezwykle okazale wypadło powitanie Drutex-u jako partnera klubu Bayern Monachium – na inaugurację rozgrywek Bundesligi bawarska drużyna rozgromił RB Lipsk aż 6:0. Mecz poprzedziła wspólna konferencja prasowa championa w branży stolarki otworowej z czołowym zespołem piłkarskim na świecie, zorganizowana na Allianz Arena. 
Więcej
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku. 
Więcej