18 / 05 / 2020

Antracytowy rdzeń w profilach PVC Drutex

Drutex wprowadza do swojej oferty rdzeń PVC w kolorze antracytowym. To rozwiązanie rozszerzy i tak już ogromne możliwości aranżacyjne produktów tego wiodącego producenta stolarki okienno-drzwiowej w Europie.

Preferencje klientów dotyczące kolorystyki stolarki okienno-drzwiowej znacznie odbiegają od oferowanych na rynku przez wielu producentów okien wyłącznie białych. Dlatego też Drutex, będący prekursorem wielu rozwiązań w branży, już od wielu lat proponuje kilkadziesiąt wariantów kolorystycznych oklein stosowanych w stolarce PVC.

Wprowadzenie kolejnego - poza białym i brązowym - koloru rdzenia, pozwoli w przypadku zastosowania  obustronnego okleinowania np. w kolorze antracytowym, szarym czy czarnym, na uzyskanie spójnej kolorystyki całego przekroju okna, co jest widoczne zwłaszcza przy jego otwarciu.

­- Nowy kolor rdzenia profilu PVC z pewnością znacznie uatrakcyjni nasze produkty oferowane na całym świecie. To kolejny krok w kierunku zapewniania jeszcze większej konkurencyjności, a ponadto dający nowe możliwości aranżacyjne naszym Klientom, preferującym modne, stonowane, szare odcienie, tak popularne we współczesnej architekturze – powiedział Marcin Kloska, dyrektor ds. handlowych Drutex SA.

Rozwiązanie jest dostępne w 7-komorowym systemie Iglo Energy Classic, wykonanym w najwyższej klasie A, wyłącznie z materiału pierwotnego. Głębokość zabudowy w przypadku tego systemu wynosi 82 mm.

Zobacz także

Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku. 
Więcej
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej