05 / 12 / 2018

Dobry Mecz – Mikołajkowa Dogrywka

2 grudnia br. w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie odbyła się 7. edycja „Dobrego Meczu” . Emocjom sportowym jak zwykle towarzyszył szlachetny cel – pomoc na rzecz chorych dzieci. Drutex już tradycyjnie aktywnie włączył się tę charytatywną imprezę.

Pomysł „Dobrych Meczy” w Bytowie zrodził się kilka lat temu. Jego inicjatorami były Komenda Powiatowa Policji, firma Drutex i Stowarzyszenie Kobiet na Rzecz Kobiet i Rodziny w Bytowie.
W czerwcu 2015 roku na bytowskim stadionie zorganizowano pierwsze tego rodzaju wydarzenie. Głównym celem, poza promocją piłki nożnej i aktywnego spędzania czasu, jest od zawsze chęć niesienia pomocy potrzebującym dzieciom.

- Drutex, jako firma społecznie odpowiedzialna, od wielu lat włącza się w bardzo wiele inicjatyw z zakresu szeroko rozumianego CSR. Dobry Mecz również na trwałe wpisał się w kalendarz naszych działań. Sukcesem z pewnością jest fakt, że każda jego edycja cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców Bytowa i okolic, a także to, że wspólnie możemy pomagać chorym dzieciom. To największy sukces Dobrych Meczy – powiedział Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.

W niedzielne popołudnie, poza meczem seniorów Bytovii Bytów i Znajomych Bytów, ogromnych emocji dostarczyły rozgrywki 6-letnich piłkarzy z okolicznych szkółek piłkarskich. Oprócz tego, w sali gimnastycznej bytowskiej ZSP zaprezentowali się zawodnicy karate, a także adepci tańca ze szkoły Top Toys. W przerwach pomiędzy meczami i pokazami odbywały się liczne licytacje fantów przekazanych przez bytowskie firmy i instytucje. Z uwagi zbliżające się „mikołajki” nie mogło zabraknąć również św. Mikołaja.  

Kolejna edycja „Dobrego Meczu” już wiosną przyszłego roku. Zapraszamy!

Zobacz także

Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku. 
Więcej
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej