30 / 04 / 2015

DRUTEX przedłuża współpracę z Andreą Pirlo, Philippem Lahmem i Jakubem Błaszczykowskim

DRUTEX przedłużył współpracę z trzema ikonami piłki nożnej, Philippem Lahmem, Andreą Pirlo i Jakubem Błaszczykowskim na kolejny rok. Piłkarskie trio będzie zatem także w tym roku głównym elementem szeroko zakrojonych działań reklamowych i komunikacyjnych firmy, które oprócz Polski obejmą także rynek niemiecki i włoski.

Trzej piłkarze działają w charakterze ambasadorów marki już od ubiegłego roku. Kompleksowa koncepcja, opracowana w celu zwiększenia rozpoznawalności marki, obejmuje zarówno obszar działań eventowych oraz rozpoczętą już w zeszłym roku kampanię reklamową „DRUTEX - Wybór mistrzów”.

W tym roku kampania reklamowa ruszyła już wiosną. Wszystkie działania skoncentrowane są przy tym na komunikacji wobec klientów indywidualnych remontujących i budujących swoje domy; ale także do profesjonalistów. W porównaniu z rokiem poprzednim DRUTEX znacząco zwiększa obecność reklamową w poszczególnych okresach kampanii we wszystkich kanałach komunikacji. Centralnym punktem kampanii jest spot reklamowy, który wykorzystywany jest zarówno w telewizji, jak i w Internecie. Działania uzupełniające obejmują wszystkie pozostałe kanały komunikacji, jak radio czy prasa.

„Cieszę się, że mogę kontynuować owocną współpracę z marką DRUTEX. DRUTEX oznacza innowacyjność, dynamiczny rozwój i świetny know-how w dziedzinie produkcji okien i drzwi. Niezależnie od branży, łączy nas stałe dążenie ku perfekcji i orientacja na sukces. Podstawowymi wartościami firmy są jakość, niezawodność i profesjonalizm, a z tymi wartościami w pełni się identyfikuję” – tak uzasadnia przedłużenie współpracy futbolowy mistrz świata, Philipp Lahm.

Andrea Pirlo udzielił wypowiedzi podczas targów Made Expo w Mediolanie. Piłkarz obecny na stoisku firmy DRUTEX powiedział: „Cieszę się z przedłużenia współpracy z marką DRUTEX jako silnym partnerem, który tak jak i ja stawia sobie najwyższe cele. Chodzi o inwestycje w jakość i sprawność działania.”

Także piłkarz Borussii Dortmund i reprezentacji Polski, Jakub Błaszczykowski cieszy się z kontynuacji współpracy z DRUTEX-em: „Jestem dumny, że zostałem ambasadorem jednej z najważniejszych firm w naszym kraju, która nieustannie pracuje nad tym, by należeć do europejskiej czołówki i umacnia swoją wiodącą pozycję w branży.”

 „Cieszymy się, że możemy kontynuować naszą współpracę z piłkarzami światowego formatu. Z optymizmem spoglądamy na rok 2015”, mówi Adam Leik, Dyrektor Marketingu firmy DRUTEX. „Wszyscy trzej piłkarze znani są z absolutnej precyzji, jakości i niezawodności oraz świetnej formy. Podejmują ambitne wyzwania, które my również w firmie każdego dnia stawiamy sobie i naszym produktom.”

DRUTEX już od wielu lat jest aktywnym mecenasem i partnerem sportu. Firma wspiera od ponad 12 lat I –ligową drużynę DRUTEX-Bytovia Bytów oraz angażuje się w liczne projekty i wydarzenia związane ze sportem na najwyższym poziomie, jak na przykład Gala Tygodnika „Piłka Nożna” czy Plebiscyt na Najlepszych Sportowców Polski „Przeglądu Sportowego” i TVP. Podobne projekty DRUTEX realizuje za granicą. Z końcem zeszłego roku firma została partnerem niemieckiej edycji Gali „Sportowiec Roku”.

Zobacz także

Drutex partnerem i sponsorem głównym Dni Bytowa 2025
Drutex partnerem i sponsorem głównym Dni Bytowa 2025
Drutex partnerem i sponsorem głównym Dni Bytowa 2025 Drutex po raz kolejny wesprze organizację miejskiego święta – Dni Bytowa. Uroczystość, którą zaplanowano na drugi weekend lipca, uświetnią swoją obecnością topowe gwiazdy polskiej sceny muzycznej, takie jak Maryla Rodowicz, Dawid Kwiatkowski czy Smolasty.  
Więcej
Pokaż nam historię DRUTEX – ruszamy z wyjątkową akcją!
Pokaż nam historię DRUTEX – ruszamy z wyjątkową akcją!
Zapraszamy do udziału w niezwykłej inicjatywie, w której wspomnienia tworzą historię! Szukamy archiwalnych zdjęć związanych z firmą DRUTEX wykonanych przed rokiem 2000. Mogą to być ujęcia z hal produkcyjnych, biur, budów, montaży, wydarzeń firmowych czy codziennej pracy – liczy się klimat, emocje i autentyczność.
Więcej
Drutex o efektywnym łączeniu online z offline na XV Kongresie Stolarki Polskiej
Drutex o efektywnym łączeniu online z offline na XV Kongresie Stolarki Polskiej
Za nami XV Kongres Stolarki Polskiej, jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku krajowej stolarki budowlanej, które przyciąga liderów, ekspertów i praktyków branży. W tym roku dyskutowano m.in. na temat jakże ważny w erze cyfryzacji – „Jak połączyć online z offline, aby sprzedawać więcej i drożej?”. Jednym z uczestników tego panelu był Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA.
Więcej