DRUTEX z nowościami na targach w stolicy mody
W dniach 15-18 listopada DRUTEX prezentował swoją ofertę na mediolańskich targach MADE EXPO - jednym z największych wydarzeń branży budowlanej w Europie. Odwiedzający mogli zobaczyć liczne nowości z szerokiej palety produktów oferowanych przez polskiego producenta okien i drzwi - jednego z europejskich liderów w branży.
Targi MADE EXPO organizowane są co dwa lata. Mediolan już po raz jedenasty gościł setki firm z całego świata. DRUTEX jest już stałym uczestnikiem tych targów. Tegoroczne stoisko miało 200 metrów kwadratowych powierzchni.
DRUTEX zaprezentował w Mediolanie wiele autorskich rozwiązań, wyróżniających się niepowtarzalnym designem i jakością, dedykowanych na rynek włoski, ale nie tylko. Odwiedzający stoisko polskiej firmy mogli poznać nowości produktowe, doskonale wpisujące się w światowe trendy związane z energooszczędnością czy innowacyjnością. Jednym z takich rozwiązań jest Iglo Energy Alucover, czyli okno PVC z nakładką aluminiową, które jest szczególnie popularne na rynku włoskim i wyróżnia się nowoczesnym designem odpowiadającym aktualnym trendom architektonicznym oraz świetnymi parametrami termoizolacyjnymi.
DRUTEX zaprezentował także nowoczesny systemem Iglo Slide, przeznaczony do wykonywania drzwi tarasowych i okien przesuwnych, który cechuje się komfortem użytkowania i doskonale sprawdza się w pomieszczeniach, gdzie nie ma możliwości zastosowania tradycyjnych rozwiązań okienno-drzwiowych.
W szerokiej ofercie na MADE EXPO pojawiły się także pergole i nowe modele paneli drzwiowych.
Stoisko firmy DRUTEX cieszyło się bardzo dużym zainteresowanie, a odwiedzający byli zachwyceni jakością, funkcjonalnością oraz designem prezentowanych okien, drzwi, rolet i żaluzji fasadowych. Wrażenie robił również czas realizacji zamówienia wraz z dostawą, który w przypadku rynku włoskiego wynosi 10 dni w przypadku stolarki PVC i 14 dla aluminiowej.
Kierunek Włochy
Włochy od lat są jednym z najważniejszych kierunków eksportowych dla firmy DRUTEX. Sprawdzonym sposobem na umacnianie pozycji na tamtejszym rynku i zwiększanie rozpoznawalności marki jest między innymi uczestnictwo w targach, takich jak właśnie MADE EXPO w Mediolanie.W październiku DRUTEX wziął też udział w innym tego typu wydarzeniu - SAIE w Bari.
W ramach wsparcia obecności firmy we Włoszech oraz wzmocnienia wizerunku DRUTEX w październiku we włoskiej telewizji grupy Mediaset trwała kampania reklamowa firmy, która była kontynuacją sierpniowej - radiowej. Teraz reklamy firmy DRUTEX na włoskim rynku pojawiać się będą podczas telewizyjnych transmisji z meczów reprezentacji Włoch.
- Rynek włoski od lat jest jednym z naszych najważniejszych kierunków eksportowych. Stale powiększamy swój udział we Włoszech, rozpoznawalność marki i produktów. Targi są jednym ze sposobów na osiąganie tych celów. Nasze stoiska zawsze cieszą się ogromną popularnością, a oferta jest ciepło przyjmowana. Targi to jednak nie wszystko. W tym roku rozpoczęliśmy też na przykład proces brandowania showroomów naszych partnerów handlowych we Włoszech, od A do Z. Spójny projekt, nowoczesna architektura, elegancki design i wykonanie, to wyróżniki naszego nowego projektu, przyjętego zresztą z wielkim entuzjazmem przez naszych Klientów - mówi Paweł Jereczek, dyrektor ds. sprzedaży w firmie DRUTEX.
Na całym świecie
W tym roku, poza targami w Bari, DRUTEX prezentował swoją ofertę także na jednych z najważniejszych na amerykańskim rynku targach NAHB International Builders Show w Las Vegas oraz monachijskim BAU, topowym wydarzeniu w branży budowlanej i architektonicznej na świecie. Bardzo owocne okazały się także barcelońskie targi Construmat i SAIE w Bari.
Po Made Expo w Mediolanie (15-18 listopada) DRUTEX zaprezentuje swoją ofertę podczas Home Meeting na Ibizie (24-26 listopada).