26 / 01 / 2024

DRUTEX z Diamentem Forbesa

Miesięcznik Forbes przygotował zestawienie najszybciej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. Jednym z nich jest DRUTEX SA. To kolejny Diament Forbesa w kolekcji firmy będącej  jednym z liderów europejskiego rynku stolarki okienno-drzwiowej.

Już po raz szesnasty, w porozumieniu z redakcją magazynu „Forbes”, analitycy firmy Dun & Bradstreet Poland opracowali zestawienie najbardziej dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw w Polsce. W tym gronie po raz kolejny znalazł się Drutex SA, z przychodami na poziomie 1,8 miliarda złotych.

Firma od wielu lat dynamicznie się rozwija. Obecnie DRUTEX to marka o zasięgu globalnym. Produkty spółki trafiają po ponad 40 krajów, w tym, poza Europą, tak odległych, jak USA, Meksyk, Chile czy Australia. 

Obecnie hale opuszcza codziennie do siedmiu tysięcy okien, a każde jest „szyte na miarę”, na indywidualne zamówienie. Po całej Europie rozwozi je flota ponad 650 nowoczesnych pojazdów. To właśnie dzięki niej, a także nowoczesnemu zapleczu technologicznemu i niezależności produkcyjnej, DRUTEX oferuje dziś najkrótszy czas realizacji zamówień –  7 dni na terenie całej Europy.

Spółka co roku inwestuje setki  milionów złotych w rozwój. Park maszynowy to ścisła światowa czołówka w branży. Firma ma też własne laboratoria badawcze, które gwarantują najwyższą jakość produktów. 

Sieć sprzedaży DRUTEX SA składa się z kilku tysięcy partnerów handlowych na świecie. Z myślą o jej rozwoju, a także chcąc bezpośrednio dotrzeć ze swoją ofertą do Klientów na całym świecie, spółka prowadzi szeroko zakrojoną inwestycję w branding i wyposażanie nowoczesnych showroomów zlokalizowanych w Polsce, ale również w Niemczech, Włoszech, Francji czy Stanach Zjednoczonych. Zostały zaprojektowane z myślą o prezentacji produktów DRUTEX w nowoczesny, elegancki, spójny stylistycznie i funkcjonalny sposób. 

Jednym z najważniejszych wydarzeń w blisko 40-letniej historii firmy DRUTEX jest największa z dotychczasowych inwestycja, dzięki której podwoją się moce produkcyjne. Spółka przystępuje właśnie do budowy drugiego zakładu produkcyjnego. Koszt tej inwestycji to ok. 800 milionów złotych. 

- Diamenty Forbesa potwierdzają naszą pozycję rynkową i siłę firmy jako stabilnego i odpowiedzialnego przedsiębiorstwa. Rośniemy dynamicznie. Rozbudowujemy sieć sprzedaży i zwiększamy moce produkcyjne, bo tego oczekuje od nas rynek. DRUTEX od zawsze inwestuje w nowoczesność i zaawansowane rozwiązania technologiczne. Budujemy prestiż i rozpoznawalność marki na całym  świecie. Ta strategia procentuje. A – jak zawsze powtarzam - najlepsze dopiero przed nami - zaznacza Leszek Gierszewski, założyciel i prezes firmy DRUTEX S.A.

Diament Forbesa, to kolejne wyróżnienie dla bytowskiej spółki przyznane przez ten prestiżowy magazyn. DRUTEX S.A. dwa razy z rzędu zdobywał również tytuł Najlepszego Pracodawcy w Polsce w kategorii „Budownictwo”. 

Zobacz także

Drutex w nowej siedzibie. Nowoczesny biurowiec na miarę lidera branży
Drutex w nowej siedzibie. Nowoczesny biurowiec na miarę lidera branży
Drutex przeniósł się do nowo oddanej części imponującego biurowca w Bytowie. Inwestycja o wartości ponad 60 mln zł to kolejny krok w odpowiedzi na dynamiczny rozwój firmy  zbiegający się z jubileuszem 40-lecia jej działalności.
Więcej
Drutex i FC Bayern efektownie rozpoczynają współpracę
Drutex i FC Bayern efektownie rozpoczynają współpracę
Niezwykle okazale wypadło powitanie Drutex-u jako partnera klubu Bayern Monachium – na inaugurację rozgrywek Bundesligi bawarska drużyna rozgromił RB Lipsk aż 6:0. Mecz poprzedziła wspólna konferencja prasowa championa w branży stolarki otworowej z czołowym zespołem piłkarskim na świecie, zorganizowana na Allianz Arena. 
Więcej
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku. 
Więcej