27 / 05 / 2015

Piłkarskie gwiazdy odpowiadają na pytania fanów DRUTEX-u na Facebook-u!

DRUTEX oferuje swoim fanom na Facebooku unikalną okazję na zadawanie pytań trzem ambasadorom marki  DRUTEX: Philippowi Lahmowi, Jakubowi Błaszczykowskiemu i Andrei Pirlo. Działanie jest elementem całościowej kampanii firmy prowadzonej w Polsce, Niemczech i we Włoszech w związku z przedłużeniem współpracy z piłkarskim trio na kolejny rok, czyli do maja 2016 roku.

Quiz na Facebook-u jest podzielony na dwa etapy. Najpierw fani mają możliwość przesłania swoich pytań w postaci komentarzy pod odpowiednim wpisem na profilu firmy na Facebooku. Następnie gwiazdy futbolu odpowiadają na wybrane pytania, a całość zostanie opublikowana na stronie internetowej Drutex-u jako wywiad przeprowadzony przez fanów.

Serię wywiadów otworzył Jakub Błaszczykowski, piłkarz polskiej kadry narodowej, na co dzień grający na pozycji pomocnika w Borusii Dortmund. Jego odpowiedzi na bezpośrednie pytania fanów można znaleźć na stronie internetowej Drutex-u. Także Philipp Lahm, kapitan niemieckiej jedenastki aktualnych mistrzów świata, oraz Andrea Pirlo, jeden z filarów Juventusu Turyn, odpowiedzą wkrótce na pytania fanów.

„DRUTEX od lat związany jest z piłką nożną. Jesteśmy wielkimi fanami futbolu i kibicami na co dzień. Za pomocą tej formy quizu chcemy dać naszym fanom na Facebook-u możliwość zadania własnych pytań wielkim gwiazdom futbolu. Chcemy przy tym podziękować naszym trzem ambasadorom, dzięki którym ta zabawa stała się możliwa”, wyjaśnia Adam Leik, dyrektor marketingu DRUTEX S.A. „Nie będzie to też jedyna okazja, jaką damy naszym fanom na Facebook-u, by zbliżyć się do naszych piłkarskich gwiazd.”

DRUTEX już od wielu lat jest aktywnym mecenasem i partnerem sportowców. Firma działa aktywnie i angażuje się zarówno w piłkę nożną jak i sporty walki. Jest na przykład głównym sponsorem I-ligowej drużyny piłkarskiej, wieloletnim partnerem licznych imprez sportowych, była też partnerem gali „Sportowiec Roku” w Polsce i Niemczech czy głównym partnerem imprezy tygodnika Piłka Nożna. Niedawno DRUTEX poinformował o przedłużeniu współpracy ze swoimi ambasadorami marki, którzy nadal będą głównymi postaciami europejskiej kampanii firmy pod hasłem „DRUTEX-Wybór mistrzów”.

# # #

Facebook:                          www.facebook.com/DRUTEXSA

Wywiad:                             http://bit.ly/1RgbMzU

Zobacz także

Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
W piątkowy wieczór na gdańskim minitorze, przy ul. Zawodnikówodbyła się piąta edycja turnieju Golden Boy Trophy, poświęconego pamięci legendarnego Zenona Plecha. W zawodach wzięli udział młodzi żużlowcy z całego świata, dostarczając publiczności wielu emocji i widowiskowej rywalizacji.
Więcej