27 / 05 / 2015

Piłkarskie gwiazdy odpowiadają na pytania fanów DRUTEX-u na Facebook-u!

DRUTEX oferuje swoim fanom na Facebooku unikalną okazję na zadawanie pytań trzem ambasadorom marki  DRUTEX: Philippowi Lahmowi, Jakubowi Błaszczykowskiemu i Andrei Pirlo. Działanie jest elementem całościowej kampanii firmy prowadzonej w Polsce, Niemczech i we Włoszech w związku z przedłużeniem współpracy z piłkarskim trio na kolejny rok, czyli do maja 2016 roku.

Quiz na Facebook-u jest podzielony na dwa etapy. Najpierw fani mają możliwość przesłania swoich pytań w postaci komentarzy pod odpowiednim wpisem na profilu firmy na Facebooku. Następnie gwiazdy futbolu odpowiadają na wybrane pytania, a całość zostanie opublikowana na stronie internetowej Drutex-u jako wywiad przeprowadzony przez fanów.

Serię wywiadów otworzył Jakub Błaszczykowski, piłkarz polskiej kadry narodowej, na co dzień grający na pozycji pomocnika w Borusii Dortmund. Jego odpowiedzi na bezpośrednie pytania fanów można znaleźć na stronie internetowej Drutex-u. Także Philipp Lahm, kapitan niemieckiej jedenastki aktualnych mistrzów świata, oraz Andrea Pirlo, jeden z filarów Juventusu Turyn, odpowiedzą wkrótce na pytania fanów.

„DRUTEX od lat związany jest z piłką nożną. Jesteśmy wielkimi fanami futbolu i kibicami na co dzień. Za pomocą tej formy quizu chcemy dać naszym fanom na Facebook-u możliwość zadania własnych pytań wielkim gwiazdom futbolu. Chcemy przy tym podziękować naszym trzem ambasadorom, dzięki którym ta zabawa stała się możliwa”, wyjaśnia Adam Leik, dyrektor marketingu DRUTEX S.A. „Nie będzie to też jedyna okazja, jaką damy naszym fanom na Facebook-u, by zbliżyć się do naszych piłkarskich gwiazd.”

DRUTEX już od wielu lat jest aktywnym mecenasem i partnerem sportowców. Firma działa aktywnie i angażuje się zarówno w piłkę nożną jak i sporty walki. Jest na przykład głównym sponsorem I-ligowej drużyny piłkarskiej, wieloletnim partnerem licznych imprez sportowych, była też partnerem gali „Sportowiec Roku” w Polsce i Niemczech czy głównym partnerem imprezy tygodnika Piłka Nożna. Niedawno DRUTEX poinformował o przedłużeniu współpracy ze swoimi ambasadorami marki, którzy nadal będą głównymi postaciami europejskiej kampanii firmy pod hasłem „DRUTEX-Wybór mistrzów”.

# # #

Facebook:                          www.facebook.com/DRUTEXSA

Wywiad:                             http://bit.ly/1RgbMzU

Zobacz także

Drutex o efektywnym łączeniu online z offline na XV Kongresie Stolarki Polskiej
Drutex o efektywnym łączeniu online z offline na XV Kongresie Stolarki Polskiej
Za nami XV Kongres Stolarki Polskiej, jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku krajowej stolarki budowlanej, które przyciąga liderów, ekspertów i praktyków branży. W tym roku dyskutowano m.in. na temat jakże ważny w erze cyfryzacji – „Jak połączyć online z offline, aby sprzedawać więcej i drożej?”. Jednym z uczestników tego panelu był Tomasz Szymański, Dyrektor Marketingu Drutex SA.
Więcej
Drutex świętuje 40-lecie działalności!
Drutex świętuje 40-lecie działalności!
W tym roku obchodzimy wyjątkowy jubileusz – 40 lat istnienia firmy Drutex. To cztery dekady pełne wyzwań, sukcesów i dynamicznego rozwoju, które nie byłyby możliwe bez zaangażowania naszych pracowników, partnerów i klientów.
Więcej
Drutex z prestiżową nagrodą Marka Europejska
Drutex z prestiżową nagrodą Marka Europejska
Drutex otrzymał tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii Marka Europejska. Firmę z Bytowa nagrodzono za to, że jest bardzo dobrze znana w Europie i kojarzona z najlepszymi jakościowo wyrobami.
Więcej