Aktualności

NOWA EUROPEJSKA KAMPANIA REKLAMOWA DRUTEX

2016/01/27

DRUTEX prezentuje z początkiem roku swoją nową kampanię reklamową. W rolach głównych występują współpracujący z firmą już od 2014 roku ambasadorzy marki Philipp Lahm, Jakub Błaszczykowski i Andrea Pirlo. Celem kampanii jest przede wszystkim komunikacja walorów produktów DRUTEX, wzmocnienie rozpoznawalności marki i pozycjonowanie firmy jako czołowego przedsiębiorstwa w branży. Reklama realizowana będzie w mediach w Polsce, Niemczech i we Włoszech.

 

Nowa kampania reklamowa jeszcze mocniej uwypukla przewagi konkurencyjne produktów DRUTEX. Cechy okien przedstawiane są w nowej odsłonie reklamy w powiązaniu z osobistymi przymiotami poszczególnych piłkarzy i atutami wynikającymi z ich narodowości, czyli: precyzja (Philipp Lahm), wytrzymałość (Jakub Błaszczykowski) oraz elegancja (Andrea Pirlo). W projekcie wykorzystana została gra słów, z jednej strony podkreślająca zalety okien DRUTEX, z drugiej określająca największe atuty ambasadorów marki.

 

Każdy produkt DRUTEX jest „szyty na miarę”. Produkowany według indywidualnego zamówienia i oczekiwań Klientów. Bazując na koncepcji poprzedniej kampanii „Okna DRUTEX - Wybór Mistrzów”, firma przedstawia i uruchamia jej kontynuację mającą odzwierciedlać zarówno funkcjonalne aspekty produktów jak i przewagi marki. Hasło „Precyzja, wytrzymałość, elegancja w oknie” ma wprowadzić w życie nową ideę marki głoszącą, że okna firmy wyróżnia bezkompromisowa jakość, trwałość i nowoczesny design odpowiadający aktualnym trendom architektonicznym i preferencjom klientów.

„Chcemy w ten sposób podkreślić, że okna DRUTEX to produkt dla każdego, w 100%  zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb Klientów. To okna dostępne w różnorodnych wariantach kolorów, kształtów, wzornictwa i materiałów, w zależności od preferencji odbiorców. Jednak to, co łączy wszystkie nasze produkty i co jest odpowiedzią na oczekiwania Klientów bez względu na kraj, z którego pochodzą, to wysoka jakość, precyzja, wytrzymałość i elegancja.” - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu DRUTEX.

 

Autorem zdjęć do nowej kampanii reklamowej jest jeden z najbardziej znanych i cenionych włoskich fotografów, Andrea Varani. Pierwszy etap sesji fotograficznej odbył się w Malibu i na Sri Lance, a finalne zdjęcia z udziałem gwiazd futbolu fotograf wykonał w Milk City Studio w Monachium.

 

Nowa reklama będzie prezentowana w kilku odsłonach, zarówno layoutów bazujących na indywidualnych wizerunkach piłkarzy, jak i zdjęciach grupowych.

Zintegrowana kampania „Precyzja, wytrzymałość i elegancja w oknie.” prowadzona będzie w 2016 roku na rynkach europejskich.

Nad kampanią pracowały agencje z Polski, Niemiec i Włoch, które przygotowały zarówno  reklamy prasowe, outdoorowe, internetowe i materiały POS. Pozostałe kreacje będą tworzone  w trakcie trwania kampanii.

DRUTEX zaprasza na targi BUDMA
DRUTEX PARTNEREM KOLEJNEJ EDYCJI GALI TYGODNIKA „PIŁKA NOŻNA”

Zobacz także

Drutex na kolejnym turnieju Kuby Błaszczykowskiego!
Letni Kuba Cup 2018 to dwudniowy turniej piłkarski dla dzieci organizowany cyklicznie przez Fundację Kuby Błaszczykowskiego, „Ludzki Gest”.
Zadbaj o swoje zdrowie
Już w najbliższą niedzielę 24 czerwca 2018 roku na zamku w Bytowie odbędzie się akcja profilaktyczna pn. „Zadbaj o swoje zdrowie”. Drutex włączył się w organizację tego wydarzenia. 
Drutex po raz kolejny awansuje w rankingu „Listy 500”  dziennika Rzeczpospolita.
Dzięki wzrostowi przychodów sieci w 2017 r., które osiągnęły ponad 861 mln zł, Drutex awansował w prestiżowym, corocznym zestawieniu Rzeczpospolitej aż o 20 miejsc i znalazł się na 343 pozycji.