27 / 01 / 2016

NOWA EUROPEJSKA KAMPANIA REKLAMOWA DRUTEX

DRUTEX prezentuje z początkiem roku swoją nową kampanię reklamową. W rolach głównych występują współpracujący z firmą już od 2014 roku ambasadorzy marki Philipp Lahm, Jakub Błaszczykowski i Andrea Pirlo. Celem kampanii jest przede wszystkim komunikacja walorów produktów DRUTEX, wzmocnienie rozpoznawalności marki i pozycjonowanie firmy jako czołowego przedsiębiorstwa w branży. Reklama realizowana będzie w mediach w Polsce, Niemczech i we Włoszech.

Nowa kampania reklamowa jeszcze mocniej uwypukla przewagi konkurencyjne produktów DRUTEX. Cechy okien przedstawiane są w nowej odsłonie reklamy w powiązaniu z osobistymi przymiotami poszczególnych piłkarzy i atutami wynikającymi z ich narodowości, czyli: precyzja (Philipp Lahm), wytrzymałość (Jakub Błaszczykowski) oraz elegancja (Andrea Pirlo). W projekcie wykorzystana została gra słów, z jednej strony podkreślająca zalety okien DRUTEX, z drugiej określająca największe atuty ambasadorów marki.

Każdy produkt DRUTEX jest „szyty na miarę”. Produkowany według indywidualnego zamówienia i oczekiwań Klientów. Bazując na koncepcji poprzedniej kampanii „Okna DRUTEX - Wybór Mistrzów”, firma przedstawia i uruchamia jej kontynuację mającą odzwierciedlać zarówno funkcjonalne aspekty produktów jak i przewagi marki. Hasło „Precyzja, wytrzymałość, elegancja w oknie” ma wprowadzić w życie nową ideę marki głoszącą, że okna firmy wyróżnia bezkompromisowa jakość, trwałość i nowoczesny design odpowiadający aktualnym trendom architektonicznym i preferencjom klientów.

„Chcemy w ten sposób podkreślić, że okna DRUTEX to produkt dla każdego, w 100%  zindywidualizowany, dopasowany do potrzeb Klientów. To okna dostępne w różnorodnych wariantach kolorów, kształtów, wzornictwa i materiałów, w zależności od preferencji odbiorców. Jednak to, co łączy wszystkie nasze produkty i co jest odpowiedzią na oczekiwania Klientów bez względu na kraj, z którego pochodzą, to wysoka jakość, precyzja, wytrzymałość i elegancja.” - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu DRUTEX.

Autorem zdjęć do nowej kampanii reklamowej jest jeden z najbardziej znanych i cenionych włoskich fotografów, Andrea Varani. Pierwszy etap sesji fotograficznej odbył się w Malibu i na Sri Lance, a finalne zdjęcia z udziałem gwiazd futbolu fotograf wykonał w Milk City Studio w Monachium.

Nowa reklama będzie prezentowana w kilku odsłonach, zarówno layoutów bazujących na indywidualnych wizerunkach piłkarzy, jak i zdjęciach grupowych.

Zintegrowana kampania „Precyzja, wytrzymałość i elegancja w oknie.” prowadzona będzie w 2016 roku na rynkach europejskich.

Nad kampanią pracowały agencje z Polski, Niemiec i Włoch, które przygotowały zarówno  reklamy prasowe, outdoorowe, internetowe i materiały POS. Pozostałe kreacje będą tworzone  w trakcie trwania kampanii.

Zobacz także

DRUTEX z hybrydą IGLO-HS ALUCOVER i wizualizatorem drzwi
DRUTEX z hybrydą IGLO-HS ALUCOVER i wizualizatorem drzwi
DRUTEX przedstawił światu hybrydowy system tarasowy IGLO HS-ALUCOVER oraz udostępnił na swojej stronie internetowej innowacyjny wizualizator drzwi. 
Więcej
DRUTEX przedstawia nowy system tarasowy IGLO EDGE SLIDE
DRUTEX przedstawia nowy system tarasowy IGLO EDGE SLIDE
DRUTEX zaprezentował nowy system tarasowy – IGLO EDGE SLIDE
Więcej
DRUTEX z kolejnym w kolekcji Diamentem Forbesa
DRUTEX z kolejnym w kolekcji Diamentem Forbesa
Miesięcznik Forbes przygotował zestawienie najszybciej rozwijających się polskich przedsiębiorstw. Jednym z nich jest DRUTEX SA. 
Więcej