21 / 02 / 2025

Tomasz Szymański dyrektorem marketingu w Drutex SA

Od lutego 2025 r. stanowisko dyrektora marketingu Drutex SA objął Tomasz Szymański. Będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii marketingowej i trade-marketingowej marki oraz działania budujące jej globalną rozpoznawalność, w tym projekty sponsoringowe. 

Tomasz Szymański, to osoba od lat znana w świecie marketingu. Ma ponad 20-letnie doświadczenie nie tylko w tej branży, ale także sprzedaży (B2B, B2C i e-commerce) oraz w rozwoju i zarządzaniu biznesem. Prowadził z sukcesem m.in. firmy zajmujące się rozwiązaniami IT i transformacją cyfrową.

- Zarządzanie marketingiem w Drutex SA, firmie o ugruntowanej i silnej pozycji w Europie oraz na świecie, to z pewnością ogromne wyzwanie, ale jednocześnie nobilitacja i możliwość bezpośredniego udziału w realizacji międzynarodowych, szeroko zakrojonych, ambitnych projektów ukierunkowanych na zwiększanie globalnej rozpoznawalności i przewag konkurencyjnych marki – mówi Tomasz Szymański. - Firma, kojarzona z największymi w Polsce i jednymi z największych w Europie kampaniami marketingowymi i sponsoringowymi, od kilkunastu lat z sukcesem podbija kolejne zagraniczne rynki. W planach są następne, nie mniej ambitne projekty. Jednocześnie, wykorzystując moje dotychczasowe doświadczenia, szczególną uwagę będę przykładał do transformacji cyfrowej oraz wykorzystywania najnowszych rozwiązań w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej. Cieszę się z możliwości współpracy ze wspaniałymi ludźmi, którzy tworzą tak wyjątkową firmę – dodaje T. Szymański. 

Drutex SA posiada sieć sprzedaży składającą się z kilku tysięcy partnerów handlowych w 40 krajach na całym świecie. Jest prekursorem wielu działań, nie tylko na rynku stolarki okiennej, co przyczynia się do zachowania statusu championa w swojej branży. Spółka zyskała międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której jej ambasadorami byli Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo. Poza tym od lat jest Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym Tour de Pologne, wyścigu z cyklu UCI World Tour. W ub. roku została także Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan oraz zainicjowała współpracę z Juventusem Turyn, Cagliari i Palermo. Do tego w 2024 roku Drutex ponownie został sponsorem Orlen Oil Motor Lublin, najlepszej drużyny żużlowej w Polsce i jednej z najlepszych na świecie.

Zobacz także

Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
W piątkowy wieczór na gdańskim minitorze, przy ul. Zawodnikówodbyła się piąta edycja turnieju Golden Boy Trophy, poświęconego pamięci legendarnego Zenona Plecha. W zawodach wzięli udział młodzi żużlowcy z całego świata, dostarczając publiczności wielu emocji i widowiskowej rywalizacji.
Więcej