18 / 08 / 2025

Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!

Dwaj liderzy o podobnym DNA, dominujący w swoich dziedzinach, łączą siły. Partnerstwo z klubem ze światowego topu, sięgającym 34 razy po Mistrzostwo Niemiec i kilkakrotnie wygrywającym prestiżową Ligę Mistrzów, będzie silnym wsparciem na arenie międzynarodowej dla jednego z czołowych producentów okien i drzwi w Europie, z których ponad 80% trafia na eksport.
„DRUTEX jest jedną z wiodących w Europie firm w swojej branży – tak jak FC Bayern w sporcie. Ponad 40-letnia historia firmy to synonim stabilności i wysokiej jakości, a jednocześnie ciągłej innowacyjności. Cieszymy się, że możemy powitać DRUTEX w naszej rodzinie partnerów.” mówi   Michael Diederich, wiceprezes FC Bayern.

Drutex ma status ”Official Platinum Partner of FC Bayern München” ”Official Partner of FC Bayern München”, oraz “Official Door and Window System Partner of FC Bayern München” (na wyłączność). Umowa sponsorska obowiązuje trzy lata. W ramach współpracy z FC Bayern DRUTEX będzie korzystał z szerokiego pakietu świadczeń marketingowych. Obejmuje on m.in. ekspozycję marki na bandach LED wokół boiska, reklamę na tablicy sędziowskiej, obecność w kanałach social media klubu oraz promocję w oficjalnych kanałach komunikacyjnych FC Bayern. Dodatkowo DRUTEX uzyska możliwość wykorzystania w swoich działaniach marketingowych materiałów klubu – w tym logo, zdjęć i nagrań z meczów oraz wizerunku zawodników – na potrzeby wsparcia reklamowego. Efektem tej współpracy jest już zrealizowany spot reklamowy, który stanie się integralną częścią kampanii mediowej marki, zapewniając jej globalny zasięg i dotarcie do milionów kibiców na całym świecie – Obejrzyj spot!


”Drutex od lat buduje siłę marki w oparciu o zdrowe fundamenty, niezależność biznesową, konsekwentną politykę inwestycyjną i długofalową współpracę z kontrahentami. Dlatego partnerstwo z aktualnym i wielokrotnym mistrzem Niemiec oraz drużyną regularnie występującą w Lidze Mistrzów i święcącą tam triumfy jest dla nas naturalnym wyborem. Chcemy i możemy wspólnie z Bayernem Monachium kontynuować międzynarodową ekspansję i umacniać swoją pozycję na rynku globalnym. Jesteśmy jeszcze przecież na początku drogi rozwoju. Na szczęście nic nikomu nie musimy udowadniać, bo Drutex to silna i stabilna finansowo firma i lojalny partner w biznesie, a swoją markę i pozycję w branży budowaliśmy przez ostatnie 40 lat.” – podkreśla Leszek Gierszewski, Założyciel i Prezes Zarządu Drutex SA. 
Umowa z bawarskim klubem jest kontynuacją działań Drutex-u w zakresie budowania światowej marki.  Rynek niemiecki od lat pozostaje jednym z najważniejszych rynków eksportowych dla firmy. Drutex jednak od zawsze dba o dywersyfikację kierunków sprzedażowych. Wysyła produkty do około 40 krajów, wśród których, poza Niemcami, są inne duże rynki takie jak m.in Włochy, Francja czy Stany Zjednoczone. W międzynarodowej ekspansji firmy Drutex ważną rolę odgrywa zaangażowanie w marketing sportowy, często w pionierskie projekty w swojej branży. W 2024 roku Drutex został Oficjalnym Partnerem Interu Mediolan oraz zainicjował współpracę z Juventusem Turyn, AS Roma, Cagliari i Palermo. Wcześniej zyskał międzynarodową rozpoznawalność dzięki m.in. międzynarodowej kampanii „Okna Drutex – Wybór Mistrzów”, w której ambasadorami firmy były gwiazdy i kapitanowie reprezentacji kraju: Jakub Błaszczykowski, Philipp Lahm i Andrea Pirlo. Ponadto Drutex aktywnie wspiera mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej oraz Puchar Świata w skokach narciarskich. Drutex jest także sponsorem żużlowego klubu Motor Lublin, w barwach którego występuje wielokrotny mistrz świata Bartosz Zmarzlik. Do tego przez wiele lat firma była Oficjalnym Sponsorem i Partnerem Logistycznym wyścigu kolarskiego UCI Tour de Pologne. 


W związku z rozpoczęciem współpracy z FC Bayern, Drutex przygotowuje szereg projektów marketingowych i sprzedażowych wraz ze specjalnie dedykowaną ofertą dla swoich partnerów handlowych. Działania będą obejmowały nie tylko kampanię, promocje i nowy branding, ale również zmiany w ofercie produktowej przygotowanej w związku ze współpracą z FC Bayern.
Nowości produktowe znajdą się w ofercie handlowej już od września br.

Zobacz także

Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
W piątkowy wieczór na gdańskim minitorze, przy ul. Zawodnikówodbyła się piąta edycja turnieju Golden Boy Trophy, poświęconego pamięci legendarnego Zenona Plecha. W zawodach wzięli udział młodzi żużlowcy z całego świata, dostarczając publiczności wielu emocji i widowiskowej rywalizacji.
Więcej