05 / 12 / 2017

Drutex wśród najsilniejszych marek w Polsce!

Drutex po raz kolejny z rzędu otrzymał tytuł Superbrands Polska Marka 2018. O przyznaniu tytułu zadecydowali konsumenci. Wyróżnienie przyznawane jest wyłącznie najlepszym z najlepszych na podstawie największego w Polsce konsumenckiego badania siły marki.

Drutex od lat zajmuje czołowe miejsce wśród najsilniejszych marek w Polsce. Potwierdzeniem tej pozycji jest tytuł Superbrands przyznany firmie Drutex  już po raz czwarty z rzędu.

O przyznaniu tego tytułu zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. Wybrali superligę wszystkich marek. Kluczowe kryterium brane pod uwagę to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości.

Tytuł Superbrands Polska Marka 2018 przyznawany jest dla najlepszych marek z polskim rodowodem, niezależnie od pochodzenia kapitału ich obecnego właściciela, na bazie wyników badania konsumenckiego ARC Rynek i Opinia na próbie 10 tys. respondentów.

„Tytuł Superbrands to szczególne wyróżnienie, bo przyznawane przez Klientów. To ich głos, rekomendacje i zaufanie do marki decydują o tym, że Drutex znalazł się w gronie najsilniejszych polskich marek. Drutex od lat pozostaje niekwestionowanym liderem w branży okien i drzwi w Polsce i jest wiodącym producentem w Europie. Tegoroczny ranking potwierdza niesłabnącą pozycję firmy i szacunek oraz renomę jaką cieszy się marka w opinii Klientów. To największa motywacja do dalszego działania i doskonalenia jakości naszych produktów” - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.

Pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu”. Marki wyłaniane są w kilku etapach – przede wszystkim przez konsumentów oraz tzw. Radę Marek. W procesie opiniowania bierze też udział 50 ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i reklamy.

Badanie Superbrands realizowane jest co roku i jest największym badaniem siły marki w Polsce.

drutex_superbrands

Zobacz także

Drutex i FC Bayern efektownie rozpoczynają współpracę
Drutex i FC Bayern efektownie rozpoczynają współpracę
Niezwykle okazale wypadło powitanie Drutex-u jako partnera klubu Bayern Monachium – na inaugurację rozgrywek Bundesligi bawarska drużyna rozgromił RB Lipsk aż 6:0. Mecz poprzedziła wspólna konferencja prasowa championa w branży stolarki otworowej z czołowym zespołem piłkarskim na świecie, zorganizowana na Allianz Arena. 
Więcej
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku. 
Więcej
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej