Aktualności

Drutex wśród najsilniejszych marek w Polsce!

2017/12/05

Drutex po raz kolejny z rzędu otrzymał tytuł Superbrands Polska Marka 2018. O przyznaniu tytułu zadecydowali konsumenci. Wyróżnienie przyznawane jest wyłącznie najlepszym z najlepszych na podstawie największego w Polsce konsumenckiego badania siły marki.

Drutex od lat zajmuje czołowe miejsce wśród najsilniejszych marek w Polsce. Potwierdzeniem tej pozycji jest tytuł Superbrands przyznany firmie Drutex  już po raz czwarty z rzędu.

O przyznaniu tego tytułu zadecydowali wyłącznie konsumenci w ramach największego niezależnego badania marek w Polsce. Wybrali superligę wszystkich marek. Kluczowe kryterium brane pod uwagę to polecanie marki, które wyraża zaufanie i uznanie jakości.

Tytuł Superbrands Polska Marka 2018 przyznawany jest dla najlepszych marek z polskim rodowodem, niezależnie od pochodzenia kapitału ich obecnego właściciela, na bazie wyników badania konsumenckiego ARC Rynek i Opinia na próbie 10 tys. respondentów.

„Tytuł Superbrands to szczególne wyróżnienie, bo przyznawane przez Klientów. To ich głos, rekomendacje i zaufanie do marki decydują o tym, że Drutex znalazł się w gronie najsilniejszych polskich marek. Drutex od lat pozostaje niekwestionowanym liderem w branży okien i drzwi w Polsce i jest wiodącym producentem w Europie. Tegoroczny ranking potwierdza niesłabnącą pozycję firmy i szacunek oraz renomę jaką cieszy się marka w opinii Klientów. To największa motywacja do dalszego działania i doskonalenia jakości naszych produktów” - mówi Adam Leik, dyrektor marketingu Drutex.

Pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu”. Marki wyłaniane są w kilku etapach – przede wszystkim przez konsumentów oraz tzw. Radę Marek. W procesie opiniowania bierze też udział 50 ekspertów w dziedzinie marketingu, brandingu i reklamy.

Badanie Superbrands realizowane jest co roku i jest największym badaniem siły marki w Polsce.

 

drutex_superbrands

Mikołajkowa Dogrywka Dobrego Meczu w Bytowie
Drutex i Jakub Błaszczykowski grają dla dzieci!

Zobacz także

Drutex na targach BAU w Monachium
14 stycznia br. rozpoczną się w Monachium międzynarodowe targi architektury, materiałów i systemów budowlanych BAU. 
Drutex ponownie partnerem „Świątecznego grania z Kubą”
Już 28 grudnia br. w Częstochowie po raz trzeci odbędzie się charytatywny turniej piłkarski organizowany przez fundację Jakuba Błaszczykowskiego „Ludzki Gest”, pn. „Świąteczne granie z Kubą”. 
Dobry Mecz – Mikołajkowa Dogrywka
2 grudnia br. w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Bytowie odbyła się 7. edycja „Dobrego Meczu” .