25 / 05 / 2018

Drutex wśród najsilniejszych polskich marek

Drutex, jako jedyna firma z branży, otrzymał tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand w jedynym na polskim rynku projekcie badającym reputację marek jako element przewagi konkurencyjnej wśród konsumentów.

Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand” przeprowadziła 13 edycję ogólnopolskiego badania reputacji marek i firm. Była ona przeprowadzona w marcu i kwietniu 2018 r.  przez agencję badawczą Maison&Partners, a wzięło udział niemal 10.000 konsumentów znających daną firmę lub markę. Oceniano: zaufanie do marki, referencje, lojalność, atmosferę medialną towarzysząca marce, zaangażowanie społeczne firmy (CSR) oraz wizerunek marki jako pracodawcy. W tegorocznej edycji po raz czwarty zbadano także reputację osób publicznych. Po raz pierwszy wręczono wyróżnienia Premium Employer Brand.

- To dla nas ogromne wyróżnienie, zwłaszcza, że wynika ono z opinii naszych Klientów. Tytuł Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand jest przyznawany firmom, które zarówno w biznesie, jak i w jego otoczeniu postępują fair i jest nadawany wyłącznie wtedy, gdy marka lub firma przekroczy odpowiednią wartość wskaźnika reputacji. Wyróżnienie jest dla nas tym ważniejsze, że znaleźliśmy się w ścisłym gronie zaledwie kilku nagrodzonych firm i jako jedyne przedsiębiorstwo z naszej branży. To świadczy o wielkim zaufaniu do naszej marki ze strony klientów i partnerów biznesowych, ale również potwierdza naszą strategię działania i budowania silnej, zdrowej marki. – mówi Adam Leik, dyrektor ds. marketingu Drutex.

Badanie jest realizowane od 2006 r. Tegoroczna edycja obejmowała ok. 250 marek i firm w 20 kategoriach przypisanych produktom i usługom. Pomiar reputacji marki przeprowadzamy był wg autorskiej metodologii stworzonej przez prof. Uniwersytetu Warszawskiego, Panią Dominikę Maison.

Organizatorem projektu jest Fundacja na rzecz reputacji marki „Premium Brand”. Oprócz regularnego pomiaru reputacji marek i firm obecnych na polskim rynku, Fundacja wspiera ideę budowania reputacji marki oraz koncepcję traktowania reputacji, jako jednego z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej w biznesie.

Gala, podczas której Laureaci zostali uhonorowani prestiżowym tytułem Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand odbyła się 23 maja 2018 r. w warszawskim Studiu Bank.

Zobacz także

Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku. 
Więcej
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej