30 / 07 / 2020

Drutex przenosi technologię laminowania na wyższy poziom

Jeden z największych producentów okien i drzwi w Europie nie zwalnia tempa jeśli chodzi o inwestycje w nowe technologie. Drutex, jako pierwszy w Polsce, zainstalował w swojej fabryce innowacyjne maszyny STRATO.

- Technologia oferowana przez maszyny STRATO, oparta na pełnej automatyzacji procesu produkcyjnego, skraca jego czas, a tym samym zwiększa możliwości produkcyjne przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych - mówi Mirosław Furtan, dyrektor ds. produkcji w Drutex SA.

Nowa inwestycja umożliwia rozszerzenie i tak imponującej kolorystyki stolarki okienno-drzwiowej z PVC. Obecnie w firmie działa 10 linii do okleinowania profili PVC, a w ofercie jest około. 40 kolorów. W sumie procesowi okleinowania poddawanych jest blisko dwa miliony metrów bieżących miesięcznie (to wystarczy by w ciągu niecałych dwóch lat owinąć Ziemię na równiku).

Firma od wielu lat konsekwentnie wdraża strategię rozwoju opartą na inwestycjach w nowoczesne technologie. W ciągu ostatnich kilku lat zainwestowała kilkaset milionów złotych w nowoczesne hale produkcyjne, innowacyjny park maszynowy oraz rozwój sieci sprzedaży.  Dzięki temu Drutex nie tylko zwiększył moce produkcyjne, ale także wprowadził do oferty nowe produkty i rozwiązania technologiczne.

- Stale inwestujemy w nowoczesne technologie, a co za tym idzie w jakość. Obserwujemy rynkowe trendy, szukamy ciekawych rozwiązań i wprowadzamy do oferty nowe produkty. Zdobywamy tym serca klientów na całym świecie, a ich liczba rośnie z roku na rok - podkreśla Leszek Gierszewski, prezes firmy Drutex.

Zobacz także

Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Dwaj liderzy łączą siły – Drutex Oficjalnym Partnerem Piłkarskiego Klubu FC Bayern!
Drutex, europejski champion w branży stolarki otworowej, został Oficjalnym Partnerem Klubu Piłkarskiego Bayern Monachium, jednego z czołowych i najbardziej utytułowanych na świecie. To największe przedsięwzięcie z zakresu marketingu sportowego w 40-letniej historii polskiej firmy oraz jeden z największych projektów w światowym footballu z udziałem polskiej marki. Prestiżowa umowa jest konsekwencją przyjętej strategii budowania globalnej świadomości marki oraz rozwoju Drutex na największym w Europie i kluczowym dla niego, pod względem eksportu, rynku. 
Więcej
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej