19 / 02 / 2019

Drutex z nagrodą Złoty Akant

Drutex otrzymał prestiżową nagrodę Acanthus Aureus za najlepsze stoisko na targach Budma, które odbywały się w Poznaniu w dniach 12-15 lutego br. Przyznawana jest ona przez kapitułę, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego.

Tegoroczne, ponad 300-metrowe stoisko Drutex, było połączeniem klasycznej elegancji, nowoczesnych multimediów z przyjazną przestrzenią służąca do ekspozycji produktów i doskonale wkomponowaną w całość strefą do spotkań i rozmów bilateralnych. Imponująca konstrukcja zdecydowanie dominowała na poznańskiej wystawie, będąc doskonałym zaproszeniem do jego odwiedzenia i zapoznania się z ofertą firmy. Monumentalne podwieszenie zamontowane nad całą powierzchnią stoiska, imponujących rozmiarów ekran ledowy, eleganckie ekspozytory z produktami Drutex, a także dominująca aksamitna czerń i biel już na wstępie komunikowały siłę marki.  Użyte kolory w połączeniu z elementami roślinnymi i rozproszonym światłem budowały atmosferę luksusu, elegancji i prestiżu.

- Prezentowana architektura stoisk Drutex jest kontynuacją zapoczątkowanego ponad dwa lata temu rebrandingu marki. Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej firmy stanowiło wówczas element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku przedsiębiorstwa. Cieszymy się z przyznanego wyróżnienia, gdyż jest ono dowodem na to, że podjęte decyzje były słuszne, a wprowadzone zmiany w pełni odzwierciedlają charakter naszej firmy oparty na nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązaniach, wysokiej jakości i elegancji – powiedział Adam Leik, dyrektor ds. marketingu Drutex S.A.

Acanthus Aureus, czyli Złoty Akant, jest przyznawany na Międzynarodowych targach Poznańskich od 2003 roku. Genezą nazwy jest połączenie dwóch słów: Acanthus kojarzący się z klasycznymi wzorcami w architekturze oraz Aureus oznaczające najwyższe laury niemal w każdej dziedzinie życia. Celem przyznawanej nagrody jest wyróżnienie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, sprzyjających bezpośredniej komunikacji z klientem i jednocześnie podkreślających pozytywny wizerunek firmy. 

Na poznańskiej wystawie Drutex, wiodący producent okien, drzwi i rolet w Europie - prezentował systemy okienno-drzwiowe z PVC, drewna i aluminium, a także własne systemy rolet nakładanych z PVC oraz rolety aluminiowe. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się również inteligentne systemy zarządzania i kontroli dostępu.

Wprost z poznańskich targów Drutex udał się do Wiednia na targi Bauen&Energie oraz do Brukseli na wystawę Batibouw. Ponadto w tym roku firma zaprezentuje się także m. in. w Holandii, Włoszech i Francji.

Zobacz także

Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Ruszył DRUTEX Summer Challenge – największe wyzwanie sprzedażowe tego lata!
Właśnie rozpoczął się letni konkurs dla partnerów handlowych. Zgłoszenia są przyjmowane bezpośrednio w Drutex ePortalu. Pula nagród 90 000 zł!  
Więcej
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex w nowej odsłonie programu „Czyste Powietrze” – specjalna oferta w pięciu kategoriach
Drutex, ponownie uczestniczy w rządowym programie „Czyste Powietrze”. Przygotowana w tym celu specjalna oferta zawiera okna i drzwi gwarantujące oszczędność energii, elegancję, komfort użytkowania, wysoki standard wykonania oraz bezpieczeństwo. Dodatkowym wsparciem dla partnerów handlowych jest dedykowana podstrona oraz nowe materiały wspierające. 
Więcej
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
Cooper Antone zwycięzcą V edycji Golden Boy Trophy!
W piątkowy wieczór na gdańskim minitorze, przy ul. Zawodnikówodbyła się piąta edycja turnieju Golden Boy Trophy, poświęconego pamięci legendarnego Zenona Plecha. W zawodach wzięli udział młodzi żużlowcy z całego świata, dostarczając publiczności wielu emocji i widowiskowej rywalizacji.
Więcej