Aktualności

DRUTEX z sukcesem zamyka tegoroczny udział w targach międzynarodowych.

2015/11/23

DRUTEX wyróżnił się w tym roku silną obecnością aż na pięciu czołowych międzynarodowych targach branży budowlanej. Dzięki temu firma  umocniła swoją pozycję na ważnych rynkach europejskich i wykorzystała okazję do przedstawienia swoich nowości produktowych.

 

Już w styczniu br. DRUTEX zaprezentował się na wiodących  targach budownictwa BAU w Monachium. Te targi  branżowe, odbywające się tradycyjnie co dwa lata, stanowiły dla firmy idealną platformę do pokazania swoich innowacyjnych rozwiązań w zakresie stolarki okienno-drzwiowej. Aż dwie nowości firmy przeżywały na monachijskich targach swój debiut, a mianowicie: system podnoszono-przesuwny IGLO-HS oraz okno drewnian0-aluminiowe DUOLINE.

 

Dwa miesiące później, w marcu br., DRUTEX wystawiał się na innych ważnych, branżowych imprezach targowych. Obok obecności na Międzynarodowych Targach Budownictwa w Poznaniu, przedsiębiorstwo zaprezentowało się  na prestiżowych targach MADE EXPO w Mediolanie. Obie wystawy przyciągnęły tysiące klientów na stoisko firmy. Włoskie targi cieszyły się szczególnie dużym powodzeniem odwiedzających z uwagi na obecność na stoisku ikony włoskiej piłki nożnej i ambasadora marki DRUTEX, Andrei Pirlo. Wystawa była dla Drutex-u również świetnym pretekstem do zakomunikowania przedłużenia współpracy z piłkarzem o kolejny rok.

 

Inną ważną osobowością, która odwiedziła stoisko DRUTEX-u podczas tegorocznych targów, był włoski minister środowiska Gian Luca Galletti, który pojawił się na wystawie firmy podczas odbywających się w październiku targach SAIE w Bolonii.

 

Ukoronowaniem roku targowego dla DRUTEX-u stały się niedawno zakończone targi branżowe w Paryżu. Francja zalicza się do najważniejszych rynków eksportowych  firmy, dlatego podczas kilkudniowej wystawy Drutex zaprezentował zwiedzającym swoje sztandarowe rozwiązania i nowości produktowe dedykowane dla klientów francuskich.  Liczące ponad 130 m2 stoisko DRUTEX-odwiedziły rzesze klientów i potencjalnych partnerów handlowych firmy. Targi stanowiły ważny punkt na targowej mapie firmy.

 

Swoją stałą obecnością na targach DRUTEX umacnia pozycję na rynkach światowych. To świetna okazja do nawiązania i umocnienia kontaktów handlowych, ale także przedstawienia produktów, ich najważniejszych zalet i przewag technologicznych. Obok znanych systemów okien IGLO 5 i ENERGY  odwiedzający mieli okazję sprawdzić nowości firmy, a mianowicie IGLO-HS i DUOLINE. Na stoiskach firma prezentowała także nowe rozwiązania w zakresie kolorystyki, sterowania i funkcjonalności produktów.

 

„Międzynarodowe wystawy stanowią bardzo ważny element naszych działań marketingowo-handlowych. Targi są idealnym miejscem do nawiązywania nowych kontaktów handlowych i umacniania relacji z obecnymi klientami firmy. Rokrocznie nasze stoiska na  rozmaitych imprezach wystawienniczych cieszą się ogromnym zainteresowaniem, czego efektem są owocne kontrakty handlowe i rosnące znaczenie naszej firmy na światowym rynku stolarki. DRUTEX jest firmą, która produkuje najwięcej okien pionowych w Europie. Wciąż jednak inwestujemy w swoje moce produkcyjne, rozbudowujemy zakład i nasze portfolio. Dzięki udziałowi w targach możemy o wszystkich nowościach i wydarzeniach z życia firmy komunikować naszym klientom bezpośrednio. To ogromny atut.” - wyjaśniał Adam Leik, dyrektor d/s marketingu firmy DRUTEX.

 

Także w przyszłym roku DRUTEX będzie obecny na największych wystawach międzynarodowych. Rok 2016 firma rozpoczyna od udziału w poznańskiej BUDMIE, która odbędzie się w dniach 02-05 lutego 2016. W Niemczech DRUTEX zaprezentuje swoje nowości produkcyjne na targach FENSTERBAU FRONTALE w terminie 16-19 marca w Norymberdze. Następnie,  firma zagości na szwedzkich targach Nordbygg. Tak intensywny program wystawienniczy ma pomóc firmie dotrzeć do większej liczby klientów i partnerów oraz wesprzeć działania firmy mające na celu budowanie rozpoznawalności marki w Europie. Tego rodzaju działania są niezwykle istotne szczególnie z punktu widzenia realizowanych przez firmę inwestycji w zakresie zwiększania potencjału produkcyjnego.

 

Z końcem 2014 roku firma uruchomiła I etap Europejskiego Centrum Stolarki o powierzchni ponad 30.000 m2. W pierwszym kwartale 2016 r. DRUTEX ponownie zyska dodatkową powierzchnię produkcyjną wynoszącą ponad 25.000 m2, co pozwoli firmie umocnić swoją pozycję rynkową i zwiększyć możliwości produkcyjne docelowo do 7000 okien na dobę.

 

DRUTEX na targach w Paryżu
DRUTEX wśród najsilniejszych polskich marek!

Zobacz także

Drutex na kolejnym turnieju Kuby Błaszczykowskiego!
Letni Kuba Cup 2018 to dwudniowy turniej piłkarski dla dzieci organizowany cyklicznie przez Fundację Kuby Błaszczykowskiego, „Ludzki Gest”.
Zadbaj o swoje zdrowie
Już w najbliższą niedzielę 24 czerwca 2018 roku na zamku w Bytowie odbędzie się akcja profilaktyczna pn. „Zadbaj o swoje zdrowie”. Drutex włączył się w organizację tego wydarzenia. 
Drutex po raz kolejny awansuje w rankingu „Listy 500”  dziennika Rzeczpospolita.
Dzięki wzrostowi przychodów sieci w 2017 r., które osiągnęły ponad 861 mln zł, Drutex awansował w prestiżowym, corocznym zestawieniu Rzeczpospolitej aż o 20 miejsc i znalazł się na 343 pozycji.